NMPRS merriekeuring 29 augustus 2015, wie gaat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:55

Knolselder schreef:
Rianne1994 schreef:
Oh was dat jouw veulen knolselder :') ik zat bij die ring te kijken haha. Moest wel lachen hallo ben jij mijn mama? Nee oh oke.

Ik ben ook erg benieuwd naar fotos.

Jaaaa, echt een draak! Ik liep de hele tijd in het rond 'sorry' te roepen :') Bij de kampioensronde wat meer volk ingeschakeld :P

Hij was ook wel erg snel en sterk!! En Charlie vond het in eerste instantie niet zo erg maar die begon hem toch te knijpen.

Uiteraard heel graag gedaan!! Ik vind het erg leuk om je zoveel te helpen! Volgend jaar hoor ik graag weer bij je team.

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:59

Pfff ik ben bekaf.. Maar het was wel een mooie dag! Haha Annelies ik kon er wel om lachen, en de meesten, kan jou het schelen, die kleintjes zijn gewoon retevlug. Wel jammer inderdaad dat Jack zich zoveel minder liet zien in de kampioensring, maar hij was niet de enige.Kwam gewoon door omstandigheden, ofwel lang wachten.. Vond het keuren op sommige plekken echt ernstig langzaam gaan dit jaar, irriteerde me er op gegeven moment ook behoorlijk aan, de paardjes kakken onwijs in, maar ik ook met al dat gewacht tussendoor..

O ja, de foto's! Die komen, hopelijk maandag einde dag online.. Maar pin me er niet op vast, morgen nog naar de CK Connemaras en vijf verslagen schrijven voor de krant 8)7

Zus

Re: NMPRS merriekeuring 29 augustus 2015, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:18

Na een lange en gezellige ( een aantal van jullie heb ik ontmoet )dag zijn wij behoorlijk roodverbrand weer thuis. Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten . Helaas liet Avatar zich op het moment suprême niet optimaal zien waardoor hij een tweede premie kreeg. Waarschijnlijk gaan we volgend jaar in de herkansing.

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:37

Graag hoor Romy, op de jeugdkeuring, Zomershow en merriekeuring, sta maar paraat :D Ahja en misschien hengstenkeuring ook.

Ja Kimmej, wat ging dat daar sloooom! Ik werd zelfs moe van ernaar te kijken. Was ik blij dat mijn rubriek die eigenlijk daar gedaan zou worden, naar een andere ring werd verplaatst :+

Ik ben heeeel benieuwd naar je foto's van Jack!

Odette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:39

Was een hele geslaagde dag!
Heel blij (en verbaasd) met de 1e premie die Djune als basismerrie kreeg! :D

En wat een lieverd was degene die ik in mijn handen kreeg Annelies! Of was die alleen braaf door het warme zonnetje ;) :D

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:40

Ik liep als een debiel erbij op mn Uggs in de bloedhitte, maarja kon gisteren bijna niet lopen dus wilde geen knellende schoenen aan, dacht gisteren dat ik sowieso niet kon rennen. Maakt mij niet uit dat mensen mij een debiel vonden :') en de hele dag lekker zonnebril (op sterkte := ) op gehad. Nu herkende ik ook eens mensen van een afstandje

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:56

Gefeliciteerd allemaal!
Genoten van alle mooie paarden vandaag! Veel te kort kunnen bijkletsen met sommige.
Super dag gehad, was met gdfarm mee en mooie resultaten!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:59

Ja gefeliciteerd iedereen met de behaalde resultaten! Heb veel mooie paardjes gezien. Vooral dat spots en dots veulen. Wat een mooi dier!

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:02

Jack, Odette? Hij is wel lief hoor! Maar toen jij hem vastkreeg, al helemaal op van de hitte en vermoeidheid natuurlijk :P

Gefeliciteerd met Djune! Een 1e? Zie je wel! Volgens mij heb ik je dat ooit nog gezegd dat ze dat zou halen :P Gefeliciteerd!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:06

Super resultaten zie ik hier!
Bij ons was het ren en vlieg dag.. Dachten dat we genoeg tijd hadden voor Mucci en ineens werd omgeroepen dat Mucci voor de laatste keer werd omgeroepen, dus als een gek Mucci van de trailer afgehaald, halster om, niets gepoetst ofzo en hup die ring in. Hij haalde een 1e premie met als commentaar dat zijn stap iets beter mocht(die was een beetje rommelig), hij liep heel erg tegen zijn moeder aan te duwen omdat die echt overdonderd was. Toen zijn draf echt wauw! Precies zoals hij thuis altijd doet!

En hebben jullie die palomino clown nog gezien die niks anders deed als bokken en springen? Hij kreeg een 3e premie.. Die heb ik dus gekocht :P Liet echt totaal niks zien en is veelste dik. Volgend jaar bij de enter/twenter maar eens opnieuw voorbrengen :)

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:08

Nee Rowan, ik weet niet over welk paardje je het hebt? Foto? :P

Er zijn er velen met nieuwe aanwinsten naar huis gegaan :D

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:11

Heb er zelf geen foto's van nog. Hij is een zoon van Vegas :) Ik denk zelf dat hij echt moet groeien, Jolene was ook echt een propje als veulen en nu mooi slank.

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:11

Die palomino clown liep ik mee :P
Sem het veulentje van Amber.
Veelste dik is ook wat overdreven :+
Maar hij was enorm aan het draken en inderdaad iets te fors.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:23

Icecrystal schreef:
Die palomino clown liep ik mee :P
Sem het veulentje van Amber.
Veelste dik is ook wat overdreven :+
Maar hij was enorm aan het draken en inderdaad iets te fors.

Oke hij lijkt op mij ook net iets teveel hollands welvaren :+

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:26

Heb hem niet gezien rowan, wel even gespiekt op de site, knap hoofdje zeg!

Ik heb Maylinn ook thuis nu. Wat een braaf veulen is ze! komt naar je toe, wandelt braafjes mee, vind haar brokjes super super lekker en de halfzusje staan nu lekker samen.
Afbeelding

Odette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:32

Ja dat heb je inderdaad wel eens geroepen Annelies, en dat wilde ik toen niet geloven, ze hadden d'r een 3e premie om kunnen hangen en dan was ik ook al blij geweest, maar nu helemaal <3

Sappos je uggs zijn me helemaal niet opgevallen, heb je wel zien lopen haha!

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 20:34

Annelies, nieuwe aanwinst?? vertel!!

ik vind jack trouwens echt een mooi veulen, die alec maakt er telkens weer iets leuks van he :D

sap ik vind jou er echt niet als een debiel uitzien hoor, je bent zo'n mooie jonge meid, ik wou best op je lijken hoor :j

odette wat super !! een eerste premie voor djune, ik vind het ook een leuk en aansprekend paardje

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:36

Nieuwe aanwinst staat nog wel niet hier :P
Ben niet zo voor de kleur, maar ach. Dat is bijzaak!

Ook zij behaalde een 1e premie vandaag :)

Bedankt voor je complimentje Jolanda. Volgend jaar mag Alec inderdaad nog eens op date met Charlie :D
Breeze zag er ook goed uit :) Jammer dat hij wat moe was. Je weet nooit hoe ze reageren op de situatie...

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:40

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Hoop moois voorbij zien komen vandaag! <3
Helaas niet veel tijd gehad, druk druk druk, dus lang niet iedereen gesproken. Halen we volgende keer weer in! ;)

Wij ook vandaag een super drukke maar ontzettend leuke dag gehad! De merries lieten zich super zien wat resulteerde in 5x een eerste premie en 2x een tweede premie. Super trots! Nu alle paardjes weer terug naar hun eigen huisje.
@ Jolanda: Melody had een tweede premie.

Helaas onze eigen merrie Lays terug moeten trekken omdat ze ineens kreupel was gisteren... Flink balen, kon wel janken.. Nog wel een mooie foto kunnen maken van d'r:
Afbeelding

@Annelies: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ze is mega gaaf! <3

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 20:45

Zo zonde Tina, echt vreselijk als je zoveel werk in iets steekt, er zo naar uitkijken en je dan dat tegenkomt... Beetje zoals ik met Rups op de zomershow :(
Kan je er maar beter even leuke foto's van maken, heb je het toch voor iets gedaan, hehe.

Jullie zagen er inderdaad ook heel druk uit! Blij dat ik jullie toch even heb kunnen spreken :)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 20:50

ah mooi een tweede premie, voor melody, niet slecht vind ik :D

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:13

Oohh jemig! Nu moet ik natuurlijk ook verslag uitbrengen :=

Iedereen gefeliciteerd met alle behaalde resultaten!!
Ik heb ook echt heel veel moois voorbij zien komen :j

Euhm... Pico deed het super goed!!
Hij kon zich wat beter laten zien, maar goh een mooie 1b premie dus je hoort mij niet klagen :D
Hij kreeg goed commentaar, goede beweging, mooi veulen, iiiieeetts hoog in het kruis en het veulen die eerste geplaatst werd kon net ietsjes beter bewegen. Nou daar kan ik me wel in vinden! Super trots op mijn ventje <3

Toen de ring uit, terug naar de trailer, en meneer vind het weer nodig om zich om te laten klappen dus ik heb maar bij niemand aangeklopt voor foto's :')

Oh ja overmaat van ramp.... Daarna heeft pico lekker in de trailer in de stront liggen rollen, maar ach... Dan maar geen foto's :')

Jupi deed het boven verwachting!!
Ze liep fantastisch!! Echt super trots!!! Wat is ze toch een machtige beweger!!
Toen ze op kop geplaatst werd ging iedereen helemaal los... Wat een magisch moment!!!
Helaas bleek bij aanname van de rozet dat het toch een rode was... 2a premie dus.
Op zich heel goed en ik had ook een tweede premie verwacht dus niks mis mee. Maar als je dan op kop geplaatst word..... Dan baal je toch echt wel van een tweede premie!!!
Met als commentaar dat ze buitengewoon kan bewegen, echt bovengemiddeld in zowel stap als draf, hals was iets een puntje daar kan ik me goed in vinden. Maar te veel basis type merrie :? Nou ja oke ze willen natuurlijk luxer, luxer, luxer.
We leren er van! En ik ben super super super trots!!!!

Iemand die foto's van ons heeft kunnen maken?

Tina, Huub, en de rest die mij geholpen hebben of moed ingesproken hebben, onwijs bedankt :) ik was zo zenuwachtig... :o hihi

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:18

Nou linda dat snapte ik ook niet in de rubriek van jupi. Elk paardje was daar te basis. Wat willen ze dan van een merrie met veulen aan de voet? Kunnen niet verwachten dat die dames er even slank uitzien als de 3jarige dennetjes zonder veulen.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:18

Ik ben te moe om te functioneren...maar hier zijn 4 foto's van bokkers :D
Annelies, Jack is FANTASTISCH!! Qua karakter zou hij hier prima in de kudde passen, ik denk dat mijn heren hem nog erger zouden maken := Heerlijk hoe hij zelf nog even de ring in kroop en een showtje gaf!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Thanks Jolanda :P Heb je eigenlijk helemaal niet gesproken, herkende je niet met je lichte haar :P O:) Maarja kan mij niet schelen wat anderen van mij vinden, ik kon aardig rennen gelukkig. Was op mijn strakke Nikes niet gelukt :=

Odette ik heb jou ook gezien denk ik :) Djune stond er goed bij! Mooi voorbeeld dat een basismerrie ook gepresenteerd kan worden als een NMPRS dier.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 21:23

Wauw Sab <3

Je uggs zijn me niet eens opgevallen joh :o hihi

Oh Annelies, als je twijfelt of je Jack aan moet houden, dan breng je hem eerst maar naar mij!! Je gaat spijt krijgen als je hem weg zou doen!!
Laatst bijgewerkt door linda2008 op 29-08-15 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt