Baszo: Dat stukje blijft er inderdaad opzitten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shetclub87 schreef:oeh ik ben een beetje in de stress geschoten nu. wie weet dit:
moet een merrie veterinair gekeurd zijn om in het stamboek opgenomen te worden en aan premiekeuringen mee te doen?
ik had net de eigenaar van de moeder van mijn hengst aan de telefoon om te vragen of zij veterinair gekeurd is maar hij wist het niet echt hij zei alleen dat ze wel 5 shows en 5x eerste premie had behaald.
Meavey schreef:Shetclub87 schreef:oeh ik ben een beetje in de stress geschoten nu. wie weet dit:
moet een merrie veterinair gekeurd zijn om in het stamboek opgenomen te worden en aan premiekeuringen mee te doen?
ik had net de eigenaar van de moeder van mijn hengst aan de telefoon om te vragen of zij veterinair gekeurd is maar hij wist het niet echt hij zei alleen dat ze wel 5 shows en 5x eerste premie had behaald.
Als ze 3 jaar zijn moeten ze opgenomen zijn voor ze mee mogen doen aan de premiekeuring.
Dus lijkt me dat die merrie dat ook is.
Tosadog schreef:Ze zijn erg mooi maar dat koppie van Lorenzo is echt yammie!![]()
Nathalie: als je een paardje hebt met echte ponymanen is het wel wat lastiger om manen goed te krijgen; voorpluk uitdunnen wil vaak helpen anders is het echt niet mooi plat te krijgen. En verder gebruik ik cowboy magic om ze mooi glad te krijgen en om de boel te laten zitten een supersterke gel gebruiken, ik had vorig jaar van Taft zo'n extreme gel, bleef zitten als een huis.
Shetclub87 schreef:oeh ik ben een beetje in de stress geschoten nu. wie weet dit:
randalinpony schreef:Shetclub87 schreef:oeh ik ben een beetje in de stress geschoten nu. wie weet dit:
Shetclub, welk stamboek was de moeder nou ingeschreven?