Wauw eva dat filmpje is echt leuk & wat een mooi veulentje Flip is zowiso al een mooie shetlander! Bram en zijn flehmen , zonder koekjes doet hij het niet -_-, ik weet niet hoe ik aan jambette moet beginnen :s ofja eerst jambette --} dan spagaat maar als ik J. niet kan , kan ik spagaat ook niet leren
Flipjeee Okeej^^, bij de jambette ging ik gwoon een beetje bij het voorbeen (oksel) kietelen, en toen ging ze haar been optillen, en zo steeds belonen, en nu doet ze hem
mooimooi allemaal !!!! in de zomer hoop ik ook zulke mooie foto's te kunnen maken hoor
rebecca1997
Geplaatst: 13-03-12 00:24
Merry98
Geplaatst: 13-03-12 01:10
Leuke shets weer! @ calice , mooie deken heeft je pony op.staat goed! @ E_Nalanta, Deed mijn shet ook maar al die kunsten! Flip is echt een coole shet
Ik heb een paar stils gemaakt van een filmpje wat ik afgelope week had gemaakt om even te laten zien hoe mijn shet "kan" lopen (overgens rij ik niet zelf op haar,maar ze heeft al een tijd t zadel niet op gehad dus was weer even nodig voor als haar verzorgertje wilt stappen en doen) beetje wazig... http://www.mijnalbum.nl/Foto-7ZBDKQ3Q.jpg
En nog even een van afgelopen zomer Misschien hebben er een aantal deze foto al gezien,maar ben zo blij dat ik zoon pracht pony in bezit heb (a)
Merry98: hoop dat je verzorgstertje niet op dat zadel gaat rijden? Die is namelijk ongeveer 10 maten te groot hopelijk gaat ze rijden op een zadeltje wat beter past.