zo wat een ontzettend leuke foto's heb ik voorbij zien komen!
en wat een gave tekeningen zeg, met de hand en digitaal zoiets wil ik ook van diesel gemaakt hebben
pff morgen weer werken, ben vandaag eventjes 1 dagje vrij geweest, de rest moet ik ook werken, 1ste kerstdag is de eerste dag dat ik weer vrij ben... heb ik heb nog helemaal geen kadootje voor mijn broer!!! help! wat moet ik halen!
Jeetje even een middagje niet online en dan komt je straf alweer: 8 paginas bijlezen. Nee grapje Jullie hebben wel veel gekletst!
Ben met Goof bezig geweest met VDen en heb gewandeld en natuurlijk foto's gemaakt en wel met een kerstmuts op. Hij vond hem alleen niet lekker zitten waarschijnlijk, want hij gooide hem telkens af. ): Maar er zitten een paar leuke foto's tussen hoor!
Wat een leuke foto's van jou en Aad, Leine!! Pas je er nu nog op? Voorderest allemaal leuke foto's en mooie tekeningen voorbij zien komen!!!! Heel erg leuk.
Ik heb vanmiddag ook lekker gesleed En zelf op mijn knieën, achterstevoren en met mijn ogen dicht, jawel!
Anoniem
Geplaatst: 19-12-10 21:05
Jeetje wat een dag! GROOT nieuws! Er komt een paardje bij! Mijn grote liefde,trots,maatje,schat,talent,topper wordt van mij! Jonge Jonge,ik ben zoo blij. Het gaat om Safari. Een hengst van 2 jaar,hij is nog hengst,wordt dit voorjaar geruind en dan gaan we een bod doen op mijn grote vriend. Hij is ongeveer 1.57 en bruin met een kol en 2 witte voetjes. ZOOO BLIJ! Als hij oud genoeg is gaan we hem western beleren,het is echt een aanstormend talent. Hij gaat super zijn in western pleasure. (zoals het beeld nu is) Ik hou van hem Foto van mijn topper I'm in love