Nou je hebt ook echt die doordrammertjes. Ik had ooit een 4jarig meisje die tegen mij zei: 'Ik hoef niet naar jou te luisteren, want je bent me mama niet!' En nog zo'n what-ever houding erbij. Kind interesseerde het niets wat mensen tegen haar zeiden. Ze heeft zich zelf door de leidsters van de BSO laten dragen naar school, omdat ze niet op de sneeuw wilde lopen. En dan ben je nog maar 4 jaar..
haha die chiara ik vind het toch wel heel lollig gaapje word zo je paardje ingepikt Heb al met chiara afgesproken dat we voortaan lekker samen gaan rijden want wij hebben dezelfde cap ja
Hahah ik denk ook een hengst hoor Gaap, maar omdat iedereen hengst zegt; Zeg ik merrie
Nassie
Geplaatst: 07-03-10 20:59
rossebol schreef:
haha die chiara ik vind het toch wel heel lollig gaapje word zo je paardje ingepikt Heb al met chiara afgesproken dat we voortaan lekker samen gaan rijden want wij hebben dezelfde cap ja
Dan moet je ook zeker samen rijden, kan gewoon niet anders!
Furminators zijn idd super!! (google anders ff dan weet je hoe het werk) Bij Dubbeldun@bokt zijn ze lekker goedkoop, komt de mijne ook vandaan, 17 euro geloof ik.
zo'n furminator heb ik nu ook besteld via stal! hopelijk bevalt hij inderdaad zo goed :p haha ik gebruik momenteel een zweetmes met karteltjes en ik zeg je de plukken vliegen er van af haha
Kaisa
Geplaatst: 07-03-10 21:49
Zoooo, zie net ff op EA dat er ook zo'n furminator wordt aangeboden. Prijs: 65 euries..... Da's een groot verschil