@vanneke: wow, wat een hars!!! dat gaat echt niet lang meer duren! vannacht???
Laureas
Geplaatst: 26-05-09 22:19
regina schreef:
@vanneke: wow, wat een hars!!! dat gaat echt niet lang meer duren! vannacht???
Nopes, niet vannacht.
Josefien
Geplaatst: 26-05-09 23:12
elinaa proficiat wat een mooierd! Vanneke dat zijn echt harskegels zeg! dat kan niet lang meer duren! Muis lag vanmorgen in de stal en was wat aan het zuchten ik meteen onder haar staart kijken, niks aan de hand, was gewoon een beetje moe..haar achterkant is ook nog niet echt heel erg week, wel zacht maar geen pudding zeg maar. Ik ga een bouwlamp ophangen want ik heb alleen stroom een paar meter verderop in het tuinhuis, ga een veldbedje kopen en ga dus in de stal slapen vanaf dat ze kegelt...als ze dus kegelt
Laureas
Geplaatst: 26-05-09 23:34
Josefien schreef:
Vanneke dat zijn echt harskegels zeg! dat kan niet lang meer duren!
Tjonge ik ben jaloers op de harsdoppen van Utag! Proficiat met de geboorte van haar eerste veulen!
Zo te zien is alles prima verlopen!
Laureas
Geplaatst: 27-05-09 08:07
Sappos schreef:
Kan je al kleur en geslacht verklappen?
Het is een meisje! Kleur is nog een twijfelgeval tussen bruinbont of valkbont. Hoe droger ze werd, hoe meer ik twijfelde. Vader is palomino, dus de twee kleuren zijn mogelijk.
Lijkt me zo op de foto bruinbont te zijn maar we moeten afwachten tot we foto's krijgen buiten van haar
Manda
Geplaatst: 27-05-09 08:13
ze is echt zoo mooi! Gefeliciteerd Vanneke! Die hoge witte benen vind ik helemaal geweldig . Ik kan niet wachten haar in het echt te zien straks!!
Laureas
Geplaatst: 27-05-09 08:39
De kleur is echt twijfelen, net als bij de mama, daar ben ik nog niet zeker van, wat ze nou juist is van kleur, een donkere valk of niet. Maar ik heb al vergeleken met andere donkere valken die geboren worden en ze heeft er toch veel van weg, deze kleine opdonder. Ook omdat ik vorig jaar Velvet geboren heb zien worden, dat is mijn bruinbont merrieveulen van vorig jaar, en die kleur was meer naar de rodere tint. Maar ja, dat is het juist die tinten variëren zo. Ik zal ze moeten testen, denk ik, om zeker te zijn, om ze creme draagt of niet.