ik moet ook nog veel weg doen, (zoekt iemand nog een zadel heb zowiezo 3 te koop misschien 4 de andere 3 houd ik ) maar denk altijd ag kan ik nog wel even houden misschien gebruik ik het nog en me ouders vinden dat ik te veel setjes heb
Geen wonder dat er niks meer over was, wat heb je allemaal ingeslagen lot?
_Lois_
Geplaatst: 25-01-11 09:44
Hoi
Weet je wat leuk is:
Gewoon op tijd naar school gaan , wel ietsje te vroeg. Op school aankomen , ruim op tijd dus lekker in de aula gaan zitten. Dan gaat de 1ste bel , en er zijn nog maar 3 kinderen van jouw klas (normaal meer dan de helft) Dus , jullie gaan naar het lokaal waar je moet zijn , maar er is geen leraar daar. Dus gaan jullie naar da administratie en die zegt dat het uitvalt! Nou leuk natuurlijk , maar ben nu net thuis en kan zometeen weer naar school toe...
Goedemorgen meiden sorrie dat ik niet zoveel heb gereageerd, had het enorm druk met school/stage maar nu ben ik erweer ik ga even bijlezen.
ladylisa
Geplaatst: 25-01-11 10:54
lisette: wat een liefe foto kailey: haha hele liefe foto's A. jitske: sterkte met het overlijden van je leraar Kailey: ik stuur vandaag de foto's naar je toe, voor het nieuwe topic