Zodat mijn moeder weer even kan wennen aan het extra gewicht van een extra pony achterin en Jorie weer eens een keer geladen is. En omdat mijn moeder en vriendin geen zin hebben om zondag de hele dag met een pony te sleuren hoe lief hij ook mag zijn. Met Alex doe ik namelijk lange teugelen, vaardigheid en bestgaande pony voor de fun. En met Jorie de horse agility. Dus hij mag morgenavond even leren dmv een hooinet met lekker vers hooi dat ie ook gerust even alleen op de trailer kan staan en dan hoeven we er die zondag niet op te letten. Morgenavond controleert mijn moeder hem gewoon even, hij vertrouwt haar ook meer dan mij. Hij trekt gewoon wat meer naar haar toe en dat vind ik helemaal niet erg verder.
Ik wou meedoen, maar Jimmy staat al een tijdje stil en een paar dagen ervoor komt de tandarts. Misschien dat ik wel even langs wip, wij gaan smorgens met een ander forum wandelen daar in de buurt.
Ik doe niet mee, vindt het de moeite niet waard om zoveel kilometers te gaan rijden
Frummels
Geplaatst: 02-02-18 14:27
Jammer dat het voor ons zo ver rijden is. Het had me wel leuk geleken om mee te doen aan de agility met Pepper.
Jorex
Geplaatst: 02-02-18 15:08
Ja over de indoordag inderdaad. Vandaag Jorie voor het eerst geclickertraind. Hij deed het echt zo super dat ik ook meteen een object erbij kon gebruiken. Een oud tuinkussen was even het slachtoffer. Jorie was in tegenstelling tot normaal helemaal niet bang van het tuinkussen, behalve toen hij zijn neus eronder stak en toen schrok hij toen het weer op de grond viel. Nee hij snapte heel snel dat hij beloont werd voor het aanraken van het kussen, het heeft het overleeft tot nu toe, want hij gebruikte zijn tandjes nog niet. Iets waar hij op het moment wel aan knaagt zijn takken weer, misschien tandjes aan het wisselen nu. Ik geef hem maar even rust wat betreft lange lijnen nu, eerst wat horse agility erin krijgen alvast
Patricia_86
Geplaatst: 02-02-18 19:11
Ik vind het ook tever. Even een egopost Faya weer voor de wagen enkelspan gehad. September was dat voor het laatst. Mooie lamoen hoezen voor haar gekocht
Lori
Geplaatst: 02-02-18 20:57
@Claudia, geen echte uitbrekers maar 1 van de shetten is wel van mening dat als zijn hoofd er onder kan de rest ook wel lukt. Draadje hangt hier dus denk ik al op 20cm de eerste. Stroom zit er goed op gewoon maar tja die weet het als die snel is die ook snel af is van de prikkel van die stroomschokken .
@Sunshinedaan, 15km is zoveel niet hoor. Hier staat Finn nog altijd stil omdat ik gewoon weg geen tijd genoeg heb voor tussen verplichtingen door (taxi spelen) hem in te spannen en te rijden maar wil in het voorjaar aangezien die 6 wordt ( ) naar de 15 a 20km gaan opbouwen.
@Patricia, super hoor!
Mandyy
Geplaatst: 02-02-18 21:36
Ymor schreef:
Jaren terug heb ik ook eens mee gedaan. Super leuk toen! Misschien doen we van de zomer wel weer een keer mee.