Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalNollie schreef:Sunshine daan dus pony loopt eigenlijk zonder tuig mee aan touw zonder dat je daar controle over hebt? ik vind dat best link moet ik zeggen. als er 1 gaat gaan ze allebei en dan heb je er nog 1 bij waar je niks over te zeggen hebt!
Fennadev schreef:Die vrachtwagen was wel afgeremd en haalde mij op zich heel rustig in, alleen de afstand tot mij was echt veel te klein en als hij even achter me was gebleven dan hadden we het netter kunnen oplossen, want ik kon niet verder de berm in vanwege de bomen en de sloot. Hier is het bos eerst 10 km rijden en op het moment meer een zwembad dan een bospad. Dus dat wordt hem even niet, ik zit nu opbouwend alweer op 15 km, maar de paden liggen er zwaar bij nu.
Fennadev schreef:Dan rijden ze me geheid ondersteboven. Zo aso zijn de aso's hier wel. Die vrachtwagen vond ik overigens minder erg dan de BMW die ons ook met hooguit een halve meter speling inhaalde met 60 km per uur. Die remde dus niet eens
Tis dat Alex wel reageert op vrachtwagens en gelukkig niet op auto's, maar echt vaak neem ik die weg niet daardoor.