Bedankt iedereen!
Fennadev; met vlechten kan het inderdaag beetje luchten rondom de manenkan.
Lilian, adviseert arts me nu dus niet. Heb het er wel over gehad. Misschien als over 6 weken blijkt dat het minder gaat.
Er gaat nu ook nog teveel door mijn hoofd heen om goede keuze te kunnen maken. Heb daarom besloten nu even advies arts op te volgen. Ik kan altijd nog anders kiezen.
Linda; vind dat bruin echt mooi op je pony! En lekkere billen
En Linda Pinda hahahahha. Arme jij
Lori; fijn dat het goed ging!
Balou; wat geweldig schattig. Ik wil Alf ook in mijn huis hahahhaa.
Ging je pony niet poepen midden in de keuken? hahaha
Peppie sportcoupe jeeeey hahahha. Komt ook al een pak vanaf zeg!!
Ik heb op stal kunnen regelen (zo super fijn!!) dat ik 4 X per week een uurtje de bak heb voor mezelf zodat ik kan mennen de komende 6 weken voor het opbouwen. Meerennen is geen optie meer voor niemand niet want er komt ook galop bij nu en meer minuten draven

Echt heel fijn van stal eigenaresse dat ze daar open voor stond!
Gisterenavond heb ik hem echter aan lange longeerlijn gedaan zodat hij kon draven en galopperen op mega grote volte en dan ik kleine stukjes meerennen zodat hij veel rechtuit kon.
De eerste 2 keren rook hij de vrijheid natuurlijk om te rennen. Afgelopen weken hield ik hem direct in 'hoooo Alf dat mag je niet' (en is hij paar keer mega uit zijn stekker gegaan en dat hebben zijn pezen ook overleefd) maar ik heb nu meer zekerheid dat die pezen heel zijn dus ik durf hem nu wel af en toe wat energie kwijt te laten raken zo stukje bij beetje. Het moet er toch uit!! Pony mocht 5 maanden niets doen.