Meet Beau

Ik heb nog geen goede foto's van mij en Beau rijdend (ik heb ook nog maar drie keer op d'r gezeten) dus ik heb er even een van het internet geplukt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sardis schreef:Hoi allemaal! Meteen even een ego post, maar zoals jullie misschien hebben gemerkt heb ik al eventjes niet meer gereageerd. Dit komt doordat er de afgelopen twee weken een hele hoop is gebeurd (lang verhaal, mocht je het willen weten kan je me een pb sturen), maar het komt erop neer dat ik samen met mijn moeder een groot paard heb gekocht!!! Dit is voor mij geheel onverwacht gekomen!
Ze heet Beau (volledige naam is Beaunini) en ze is een 10 jarige KWPN'er van 1.68. Doordat ik nu twee paarden heb (want Joep blijft wel uiteraard!) en ik met Beau dressuurwedstrijden wil gaan rijden zal ik helaas wel moeten stoppen met de menwedstrijden met Joep... De kar komt dan ook te koop te staan. Misschien dat als ik ooit nog eens een HCA voorbij zie komen dat ik die koop voor bosritjes of onderlinge menwedstrijden maar meer gaat het echt niet meer worden. Joep gaat nu daarom lekker vaak meedoen in de lessen en hij mag heerlijk mee het bos in.
ik zal hierdoor wel minder actief zijn in dit topic..