[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 15:29

Romy: twee paarden op wedstrijd uitbrengen en er goed voor trainen wordt echt teveel van het goede... Ik moet me ook nog op school kunnen richten! Vandaar dat ik ga stoppen.

Meet Beau :)
Afbeelding

Ik heb nog geen goede foto's van mij en Beau rijdend (ik heb ook nog maar drie keer op d'r gezeten) dus ik heb er even een van het internet geplukt.

Afbeelding

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 15:59

Romy: je aankopen zijn echt leuk :D Ik heb les van iemand uit een dorp uit de buurt, denk niet dat de naam je wat zegt, aangezien vrijwel niemand hem kent haha. Fijn dat je les zo goed ging!

Romy en LS :(:) :(:) :(:)

Hier ook geen pony's aan de dunne door het weer.

Donna wat leuk!! Beau is stoer! Wel heeeeeel jammer dat je nu geen wedstrijden meer gaat rijden met Joep :( Jullie deden het altijd super! Volgens mij ken ik de vorige eigenaar van Beau.. weet ik niet zeker.

OneAndOnlyx

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 16:13

Alweer een ongelofelijke tijd geleden dat ik hier wat gepost heb.. oeps.
Sinds vorige week zaterdag ben ik in bezit van mijn droom, al 3 jaar. Een prachtige kar, en het mooie is, hij past op allebei m'n shets <3 Ik ben dolgelukkig :o Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:04

Sardis schreef:
Hoi allemaal! Meteen even een ego post, maar zoals jullie misschien hebben gemerkt heb ik al eventjes niet meer gereageerd. Dit komt doordat er de afgelopen twee weken een hele hoop is gebeurd (lang verhaal, mocht je het willen weten kan je me een pb sturen), maar het komt erop neer dat ik samen met mijn moeder een groot paard heb gekocht!!! Dit is voor mij geheel onverwacht gekomen!
Ze heet Beau (volledige naam is Beaunini) en ze is een 10 jarige KWPN'er van 1.68. Doordat ik nu twee paarden heb (want Joep blijft wel uiteraard!) en ik met Beau dressuurwedstrijden wil gaan rijden zal ik helaas wel moeten stoppen met de menwedstrijden met Joep... De kar komt dan ook te koop te staan. Misschien dat als ik ooit nog eens een HCA voorbij zie komen dat ik die koop voor bosritjes of onderlinge menwedstrijden maar meer gaat het echt niet meer worden. Joep gaat nu daarom lekker vaak meedoen in de lessen en hij mag heerlijk mee het bos in.

ik zal hierdoor wel minder actief zijn in dit topic..

Wat leuk dat je nu een rijpaard hebt, maar jammer dat je stopt met Joep en de wedstrijden!
Wil je niet je kar bewaren zodat je nog gewoon kan gaan mennen als het uitkomt?

Lot en Romy, sterkte! :(:) Lijkt me moeilijk je vriendje/vriendinnetje te missen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:16

Donna wat een mooi paard, gefeliciteerd! Ik vind het wel ontzettend jammer dat je stopt met Joep (mennen), ik vond jullie een super gave combi en je hebt je spullen zo mooi voor elkaar met je nieuwe wagen. Heeeeeeel jammer!

OneAndOnly, misschien gezellig om ook even op de rest te reageren? :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:56

Beau c'est beau <3
Inderdaad wel jammer dat je stopt met Joep, maar ik snap het wel hoor, met school erbij moet je keuzes maken. Ik heb hetzelfde en ik geef nu gewoon mijn rijlessen op aangezien ik geen eigen rijpaard heb en de manege er toch mee stopt.

OneandOnly, ik ben benieuwd hoe ze ervoor uit komen te zien, neem aan dat t om shetjes van boven de meter gaat? (hopelijk ga je nu ook op ons reageren, dat vinden wij erg fijn :o )

Ik heb de man die me in contact zou brengen met de mensen die de menles in Tolbert regelen ook maar even ge'appt, want ik wil eigenlijk eerst even kijken bij de les. Ik had echt niet gedacht dat ik mijn sulky al zo snel zou mogen ophalen. :P

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 18:07

Ohja en Fenna fijn dat je morgen je sulky al kunt ophalen! Dan zal Lobke ook niet zo heel lang meer hoeven wachten denk ik.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 18:25

Heerlijk dat die hca er zo snel is inderdaad, fijn!

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 20:50

Beau is een mooi en krachtig paard wauw!!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 20:59

Wat een mooi paard in beau

Geinig karretje

Fenna wat leuk dat je sulky klaar in! En les in Tolbert woon er vlakbij hoorde oom dat er lange teugel lessen waren maar wou altijd een keer komen kijken. Zou jij pb willen doen wat de lestijden zijn? Ben heel erg benieuwd namelijk naar de lessen

Ga Pip weer oppakken met mennen, heb me voorgenomen deze winter te gaan slepen en dan kan ik sparen in die tijd. Vermaak me wel haha

En met Verdi ook lekker bezig wil hem heel graag volgend jaar op wedstrijd mee. Simpel in hand trail heeft ie hier ook al gedaan op stal niks vind ie spannend.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 22:47

@Mira ik probeer contact te leggen met het westerkwartier, een mennersvereniging die elke twee weken op zaterdag lest in de hjc manege. Daarnaast zijn er wekelijks lessen op vrijdagavond. Maar contact leggen is nogal moeilijk, reageren niet op de mail dus ik hoop dat ze wel op fb reageren anders ga ik iets anders opzoeken. Ik wil zelf ook heel graag eerst een keer komen kijken bij de lessen maar als niemand reageert dan kan ik ook niks. Ik ga maandag opnieuw degene waarmee ik een beetje contact heb gehad weer opnieuw even bellen over hoe en wat.

Mooi dat Verdi nergens van opkijkt. Jorie schrok gisteren nog van een Door de wind opgewaaid veertje. Tja, alles is eng tot het tegendeel bewezen is :+

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 00:11

Oké jammer want ik wil ook heel graag kijken. Het is super dichtbij, en misschien kon ik daar straks gaan lessen. Voor hetzelfde geld vreet dat veertje je op hé haha

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 10:25

LS Bambi was echt leuk! Nog veel sterkte :(:)
Ayla Heel erg bedankt om te stemmen, je doet me er een groot plezier mee :D Fijn om te horen dat het zo goed gaat met Boef!
Jelle Willem is zo'n gaaf beest! :oo
Romy Klinkt al een fijne dag :) Ook nog veel sterkte :(:)
Sardis Beau is leuk :) Jammer dat je stopt, jij en Joep zijn zo'n leuk duo!
Fenna Wat een leuke verrassing dat je sulky al klaar is :D

Gisteren kon ik Sammeke haar ribben voelen, ik ben super blij want ze heeft nog nooit zo goed op gewicht gestaan :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:13

Mooi dat Sammeke goed op gewicht is. Alex ook, jorie is een scharminkel.

Nieuwe sulky (foto is in de workshop van hca dus niet heel helder qua licht):
Afbeelding

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:14

Mooi!!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:17

Geen probleem Ellen :)

Gaaf Fenna!!

Sjors is ook weer kaal, hij stond dik 2 uur lang heel fijn stil en was erg braaf <3 Normaal flikt hij al niet zo veel maar hij wordt dan na een tijdje etterig, nu had hij nog meer geduld dan ik had :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 18:35

Foto Ayla? :D

Mooie HCA!

Vandaag op dorpsfeest hoogland geweest. Staleigenaar en stalgenoot deden mee, leuk om eens te kijken.
Leuke show gezien van Eva Roemaat en Jesse Drent.
Geslaagde dag! :j

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 19:20

Vind het zelf ook wel heel jammer dat ik dan geen wedstrijden meer kan mennen, maar ik heb het er wel voor over!

Mandy, als ik nog met Joep wil blijven mennen zullen dat lekkere bosritjes worden of (eventueel) een onderling menwedstrijdje, daarvoor vind ik deze wagen niet geschikt. Maar mocht ik toevallig ooit een HCA te koop zien staan dan zal ik zeker overwegen deze te kopen om lekker recreatief te kunnen blijven mennen.

Fenna, super gave HCA zeg!

Ayla, wat toevallig dat je de vorige eigenaar van Beau (misschien) kent! Ik denk wel dat je dan de eigenaar voor de vorige eigenaar bedoelt. Beau stond namelijk al bij mij op stal (wel pas een half jaartje). :)
Fijn dat Sjors weer geschoren is! Altijd een hele verademing!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 19:24

Mooi je wagen Fennadev!

Kale Sjorsie is knap <<)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 19:30

Ik zal morgen/overmorgen even een goede foto maken :D

Dat zou kunnen Donna!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 19:36

Mooie Hca! Veel rijplezier ermee.

Heb die van mij vanmiddag maar is uit de schuur getrokken :') Die was bijna bruin haha. Morgen gaat Switch eindelijk weer ervoor.

Fijn dat hij weer kaal is Ayla! Onder hoeveel grams heb hem nu staan?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 19:46

Wel foto's maken hè :):)

Hij staat onder zijn 0gr Rhino Wug (halve hals)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 20:23

Mooi dat Sammeke op gewicht in

Gave sulky!

Denk dat Sjors blij was dat zijn vacht eraf mocht

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 20:59

Afbeelding
Donderdag trouwens vakantie geboekt <3
Kan niet wachten!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 21:05

Oh dat ziet er goed uit, Patty!

Morgen gaan we mijn hca in elkaar zetten, hij staat nu veilig achter slot en grendel in ons hok. Ik vond het heel spannend om hem onbeheerd achter te laten toen we zo straks even gingen eten ergens :')
Ook weet ik nog niet precies hoe ik hem met het stoeltje in balans moet krijgen, maar ook dat zal wel gaan lukken.