Zo er is weer veel gepraat. Zal even een beetje bijlezen.
Mira283 schreef:Knap ding!
Eindelijk gaat de warmte weg... Gisteren even bij de pony's geweest.Pip zijn vriendinnetje stond in de sloot af te koelen. Heb Pip geknuffeld en muesli gegeven. Verdi heeft ook een aai gehad. Wat is die aan het groeien. Deze week maar weer bezig met poetsen en voetjes geven
Blijft leuk om je pony zo te zien groeien! Een volwassen pony is leuk maar zo'n jonkie heeft ook wel wat. Duurt alleen zo lang voor je er iets mee kunt en als je er iets mee kan denk je waren ze nog maar klein.
Ayla schreef:Ellen: jammer dat je HE tegen vond vallen, ik vond zelf dat er ook weinig aan werd geboden waar wij wat aan zouden kunnen hebben voor onze kleintjes, al heb ik toch het een en ander gekocht. Ik heb zelf een grote poetskist, merk weet ik niet, ooit eens tweedehands op de kop getikt voor 5 euro. Ik ga zelf niet naar Equiday, maar ik heb wel op je gestemd

Romy: geen probleem, ik vond het ook heel gezellig!
Over poetsen en wassen.. ik ga niets zeggen met een schimmel

Sterkte Lieselotte. Knappe Bambi.
Knappe Misty zo geschoren!
Hoi

Nu ik jou weer iets over he zie zeggen bedenk ik me dat ik nog foto's zou showen.

Fennadev schreef:Ik heb t wel kunnen aanschouwen met die schimmel van Ayla
Jorie heeft inderdaad wat een bollig buikje, maar is verder al wel minder mager dan eerst. Ik ga hem eind deze maand weer even op wormen laten testen, want zijn mest is nog steeds niet 100% goed.
Paard & Koets moet ik even voor overleggen met mams, vrijdag wordt m sowieso niet.
Hier wordt t weer gewoon 29 graden vandaag, dus ik zal zo ff te zwemmen met de pony's weer, eens kijken of Jorie het nog weet.
Lekker zwemmen!! Warmte is lastig met trainingen inplannen. Al vond ik het vanmorgen mee vallen. Vanmiddag was het wel weer heet.
Ayla schreef:Sjors is vrijwel altijd vies, ik doe geen moeite meer om hem schoon te houden. Als hij gezweet heeft spoel ik hem altijd af en ik was hem helemaal als ik wedstrijd heb, maar verder rolt hij maar lekker en haal ik er een paar borstels overheen.
Boef is zwart, lekker makkelijk

Wij hebben dezelfde tactiek! Meestal doe ik de staart nog wel even tussendoor. Anders vind ik het zo zonde.
Jelleee schreef:Willem houdt zich over het algemeen best schoon. Ik was hem daarnaast ook regelmatig en verslijt familieverpakkingen cowboy magic bodyspray (hecht het vuil minder) maaaaaar hij blijft wel netjes haha.
Goede tip van de body spray!!
Ayla schreef:Willem is extreem schoon vergeleken met Sjors

Over les gesproken, maandagavond heb ik ook weer eens les gehad met Sjors. Het was eh.. erg pittig

Nu ga ik proberen door te lessen, om de week. Daarnaast heb ik dinsdagavond Boef nog een keer voor de sulky gehad, voor de eerste keer gedraafd en daarna voor het eerst los uitgestapt, stalgenootje hield hem eerder nog aan een lange longeerlijn voor het geval dat. Nu gaan we los verder

Wat fijn dat je les goed ging! Van wie had je ook alweer les?
timokyana schreef:Even ego ; pony vd buuf is geopereerd, alles goed gegaan.ze kijken alleen nog even aan want lijkt er ook op dat de knie toch op slot staat. Meer info heb ik nog niet

Ah balen als de knie op slot slaat!! Ik duim voor de pony.
Jelleee schreef:Als je veel stress hebt vanwege het wisselen van manege zou ik dat voor dit 4 keer lekker laten zitten. Of ga je daarna ook door?
Kijk hem eens stoer zijn
[ [url=m/kLYgov.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stoer dier!!
En heel vervelend fenna!!
Ik heb vandaag een heerlijke dag gehad. Vanmorgen lekker met Sil en een stalgenoot naar het bos geweest. Even lekker gereden. Ik merk dat hij echt lol begint te krijgen in het werk. Heel leuk! Daarna lekker gaan lunchen met een vriendin en daarna privé les met Chayton. Beviel heel goed dus dat gaan we vaker doen. Lekker bezig geweest met de ontspanning opzoeken en hem lang en laag laten lopen. Knappe puppy!! Helemaal trots op mijn spook