[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mirriejj

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 20:21

Iemand interesse in de HH beschermers in maat pony? Ik heb ze niet gebruikt, mogen nu voor 10 euro weg :)

Ik lees hier wel nog mee, maar reageer niet meer, de ponys staan een beetje op een laag pitje momenteel.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 20:30

Leuk dat je op de vrijdag gaat Susanne! Ik weet niet of ik ga

Knappe kjani! Ben benieuwd hoe hij het doet op de eusam. Ik ben er helaas niet.

Ik heb morgen ook weer eens les!

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 20:41

Even snelle bijlees,
Bij de poetskist vind ik de zwarte beter kan je meer in kwijt. En die klepjes blijven langer heel.

Equiday vind ik niks, dat natural oliebol gedoe ben ik niet zo van. :')

Jorie in t water leuk!! Hoe oud is hij nu ? Ik weet niet of ik het verkeerd zie (corrigeren mag hoor!) maar is hij mager op zijn ruggengraat en een bollige onderbuik zeg maar ? Gewoon even een vraagje, want misch heb ik n tip voor je. :)

Kaya, ik vind hem erg netjes gedaan hoor voor een eerste keer al helemaal!!

Timokyaan, nog niet gedaan ik kan niet zo goed bukken dan doet me kop pijn, en de warmte breekt me op met mijn medicatie kan ik er heel slecht tegen. De begeleiding trekt zo aan me ik word gek ervan, heb ze vanmiddag gesmeekt me ff met rust te laten. Ik ga wel foto's maken word of morgen of overmorgen. Is even kijken hoe ik op mijn emdr behandeling reageer.. Voor de rest gaat t hier wel prima ik ben alleen erg gespannen laatste weken. Blijkbaar is t ook aan me te zien want mensen lang me heen vragen of het wel oke gaat. -O-

Jelleee schreef:
Wij hebben trouwens besloten om de vrijdag naar paard&koets te gaan. Gaan er nog meer op vrijdag uit dit topic? Misschien gezellig om even ergens te meeten :D

Ik heb een vrijkaart ik kan gaan welke dag ik wil, ik kan wel vrijdag komen maar dan heb ik geen gezeldschap vriendin zit op school gewoon. :')
Zaterdag word m zoiezo niet Indoor Nijkerk, daar MOET jij gaan kijken dat is echt iets voor jou. :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 20:46

oliebol indoor Nijkerk mis ik dan dus ook!

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 20:50

Jaa, of zit ik nu weer te liegen en is dat laten... Nee grapje das eerste weekend November

O ik ben echt zo'n stomme egoisth he... T voelt zo fout, maar soms denk ik had ik maar....

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 20:52

mirriejj schreef:
Iemand interesse in de HH beschermers in maat pony? Ik heb ze niet gebruikt, mogen nu voor 10 euro weg :)

Ik lees hier wel nog mee, maar reageer niet meer, de ponys staan een beetje op een laag pitje momenteel.

Maat pony is helaas te groot misty denk ik

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 20:53

Beide is eerste weekend november, dus mis het allebei.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 21:18

Ben ik egoistisch als ik zeg dat ik zo onwijs spijt heb dat Buckje bij me weg is ?? Hoewel het voor hem wel veel beter was en is...
Ja ik weet t antwoord, maar t is zo verdomd oneerlijk..

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 21:36

Laatst hadden we het over Bambi, kon zosnel geen foto vinden maar nu kom ik foto's tegen.
Dit is haar
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 07:26

Knap ding!!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 08:21

Knap ding!

Eindelijk gaat de warmte weg... Gisteren even bij de pony's geweest.Pip zijn vriendinnetje stond in de sloot af te koelen. Heb Pip geknuffeld en muesli gegeven. Verdi heeft ook een aai gehad. Wat is die aan het groeien. Deze week maar weer bezig met poetsen en voetjes geven

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 08:40

Ellen: jammer dat je HE tegen vond vallen, ik vond zelf dat er ook weinig aan werd geboden waar wij wat aan zouden kunnen hebben voor onze kleintjes, al heb ik toch het een en ander gekocht. Ik heb zelf een grote poetskist, merk weet ik niet, ooit eens tweedehands op de kop getikt voor 5 euro. Ik ga zelf niet naar Equiday, maar ik heb wel op je gestemd :)

Romy: geen probleem, ik vond het ook heel gezellig!

Over poetsen en wassen.. ik ga niets zeggen met een schimmel :')

Sterkte Lieselotte. Knappe Bambi.

Knappe Misty zo geschoren!

Hoi :)

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 08:46

Hahaha, Ayla heel verstandig zeg maar niks met een schimmel. :x ^)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 08:56

Ik heb t wel kunnen aanschouwen met die schimmel van Ayla :+

Jorie heeft inderdaad wat een bollig buikje, maar is verder al wel minder mager dan eerst. Ik ga hem eind deze maand weer even op wormen laten testen, want zijn mest is nog steeds niet 100% goed.

Paard & Koets moet ik even voor overleggen met mams, vrijdag wordt m sowieso niet.

Hier wordt t weer gewoon 29 graden vandaag, dus ik zal zo ff te zwemmen met de pony's weer, eens kijken of Jorie het nog weet.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 09:14

Sjors is vrijwel altijd vies, ik doe geen moeite meer om hem schoon te houden. Als hij gezweet heeft spoel ik hem altijd af en ik was hem helemaal als ik wedstrijd heb, maar verder rolt hij maar lekker en haal ik er een paar borstels overheen.

Boef is zwart, lekker makkelijk :D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 10:38

Willem houdt zich over het algemeen best schoon. Ik was hem daarnaast ook regelmatig en verslijt familieverpakkingen cowboy magic bodyspray (hecht het vuil minder) maaaaaar hij blijft wel netjes haha.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 10:41

Willem is extreem schoon vergeleken met Sjors :))

Over les gesproken, maandagavond heb ik ook weer eens les gehad met Sjors. Het was eh.. erg pittig :') Nu ga ik proberen door te lessen, om de week. Daarnaast heb ik dinsdagavond Boef nog een keer voor de sulky gehad, voor de eerste keer gedraafd en daarna voor het eerst los uitgestapt, stalgenootje hield hem eerder nog aan een lange longeerlijn voor het geval dat. Nu gaan we los verder :)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 10:53

Pip is ook erg schoon meestal dan... Verdi ook wel behalve zijn benen die moeten goor zijn haha.

Knappe Boef!

Waarom kom ik op Facebook een geweldig karretje tegen voor Verdi maar is ie nog te jong... Ach als de tijd daar is is er vast wel iets leuks te vinden voor mijn neurootje

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 11:29

Als je de kar wilt en het is echt precies wat je zoekt zou ik hem gewoon kopen. Ding eet geen brood dus kan best een jaartje wachten.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 11:38

Wil eerst met Pip verder en die past hier nooit voor. Mooiste zou zijn een kar voor twee pony's. Maar of het haalbaar ik geen idee

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 11:49

Wat heb je op het oog?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 12:15

Even ego ; pony vd buuf is geopereerd, alles goed gegaan.ze kijken alleen nog even aan want lijkt er ook op dat de knie toch op slot staat. Meer info heb ik nog niet ;-)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 12:26

Mira283 schreef:
Wil eerst met Pip verder en die past hier nooit voor. Mooiste zou zijn een kar voor twee pony's. Maar of het haalbaar ik geen idee

Dat denk ik niet eigenlijk. Ik had een klein marathonwagentje en daar kon Mickey (95 cm) alleen voor op de harde weg, anders was dat best zwaar. Maar die wagen was dan weer aan de kleine kant voor mijn pony van 1.20 (zowel qua afmetingen als gewicht).

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 12:34

Ik zit nu qua paardrijles even met mijn handen in het haar. Ik heb net gehoord dat de manege ermee ophoudt per 30 september, dus wat moet ik in die weken dat ik mijn sulky nog niet heb. Ik kan ergens anders gaan lessen voor die max 4 keer, maar ik weet het echt nog niet. De manege die onze instructrice aanraadt, lijkt mij echt meer iets voor kindjes en dat wil ik dus niet en daarnaast wil zij daar ook les gaan geven, heel mooi maar ik heb eerlijk gezegd liever les van iemand die het per individu bekijkt en niet alleen maar tips geeft aan de mensen met lastige paarden onder hun kont of een eigen paard onder hun kont. Maar ik weet niet of er een manege is die zo'n zeer tijdelijke klant eigenlijk wel wil..

Ik heb zonet even gezwommen met de pony's, ga zo het filmpje uploaden.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 12:45

Hoezo moet je persee rijden in de weken dat je je sulky nog niet hebt? :) Voor 4x zou ik niet bij een nieuwe manege gaan rijden, als je van plan bent te stoppen als je sulky klaar is.

Oh en timokyana wat naar.. wel fijn dat de operatie goed is gegaan.