Ik ga en ben nu maar is gestopt met de sims. wil zo nog even bij mijn paardeliefdes kijken, daarna eten . doeidoei.
_Lois_
Geplaatst: 29-05-11 17:08
ff bijgelezen:
Wauw, ik dacht er zijn veel paginas bij maar er staat praktisch niets zinnigs, behalve dan de gave pandora bedels van Mandy en een bontje die ik ook leuk vind
Hahaá, oké. Ik nog wel. tot 6 uur, moet dan even gaan leren.
Anoniem
Geplaatst: 29-05-11 17:50
Heey Angie was vanmorgen ontsnapt Liep ze op de weg,oeps.. Mijn moeder ging ze buiten zetten (ik mocht uitslapen,heb vanaf donderdag amper kunnen slapen) En toen stond Vodje er,toen had ze Angie er neergezet,wou ze het band dicht doen,vloog ze heel snel langs mijn moeder heen. Toen ging ze in de boomgaard crossen,toen door de tuin,en de weg op. Mijn moeder had haar uiteindelijk te pakken en toen ging ze weer terug ze had weer eens een ADHD dag,dus heb haar los gelongeerd (eerste keer met de singel met "bijzet")
Gaaf neusbontje gezien Ik heb ook geen hw voor morgen,leraar was vergeten dat we pw hadden,had hij geen toets voorbereid,dus is hij verplaatst naar volgende week Thijs krijgt teveel kinderen, Daan heeft een nieuwe supergave ava.
Haha Angie het spookje Oke ik ga een poniefamilie maken.
VADER: Arthur [***]: Misty JONGSTE ZUSJE: Angie OUDSTE ZUSJE: [naam] OOM: Doris (Toekomstige pony van Thijs) TANTE: Dawn NICHTJE: Snoepie (Of is snoepie een ruin.. dan is het een neefje )
Gezellig zeg.... Komen mijn ouders thuis van de verjaardag van mijn oom,vraag ik hoe het was. Krijg ik een mega lang banketstaaf waar ik serieus naar zat te luisteren. Toen ik ging vertellen hoe mijn WNles was,liepen ze weg........
Anoniem
Geplaatst: 29-05-11 18:13
Volgens mij leest mijn moeder hiermee ofzo (lijkt me trouwens sterk,ze weet amper hoe de pc aanmoet) maar komt ze net naar me toe "Hoe was je les?"
Hooooi meiden! Hoe gaat het met het nieuwe topic?? Hebben jullie vandaag wat leuks gedaan met jullie shetters? Ik heb vandaag lekker met Goof gewandeld. Het was superlekker weer hier, bij jullie ook?
ponieszlover
Geplaatst: 29-05-11 18:20
FlorisSam schreef:
haha Snoepie is merrie. Je vergeet Max,en diesel en blacky en voor de rest weet ik het ook niet
btw over dat nieuwe topic: geen idee niemand quote. ik heb al gequote en niemand vult verder het lijstje in dus de rest zoekt het maar uit ik heb men best gedaan
Dankje Jits! Ik ga er ook even een paar doen. @Lois; ik heb ook weinig tijd, maar iedereen moet er wel wat aan meehelpen vind ik, anders komt er niks van.