Ik heb ook weer zin om met Tinkie uit te waaien op het strand Maar helaas moeten wij dan minstes een uurtje rijden, dus dat doe je ook niet zomaar eventjes.
Ahh dat is vervelend! Hebben veel mensen, misschien omdat je het ook niet kan controleren ofzo er geen grip op hebt. Gelukkig zelf geen last van, alleen als ik alleen ben vind ik het niet zo tof.
dat je zomaar een uurtje gaat rijden naar het strand, zou ik wel zo doen haha. ik heb een regendekentje voor diesel hij is heel leuk. blauw, met beige onderrand, en oranje biesjes en riemen ziet er leuk uit. wilde foto maken, maar begon keihard te flitsen en te onweren, en aangezien ik cabrio heb met soft top dak, ging ik maar snel naar huis
Rhine_
Geplaatst: 23-09-10 22:47
Nassie schreef:
Leuk Flaver! Ik fiets ook heel veel met Tinkerbell
Luistert tinkje goed? Hoe kort/lang heb jij ze? Ik heb vero goed opgeleert met afstande want ik fiets met een 3wieler
Ik kan haar eigenlijk los meenemen naast de fiets, ze blijft er super netjes naast lopen. Alleen Tink is ook erg lui dus is het handig om even wat druk te zetten op het touwtje Maar over het algemeen heb ik het touwtje in een boog hangen. Alleen over de dijk pak ik het strakker vast, zodat ik sneller in kan grijpen
Vanmiddag eindelijk weer naar mn pony's Moet les geven, maar heb nog steeds geen zadel. Die heeft vertraging opgelopen, kan hem pas in oktober verwachten.. Leverancier heeft hem nog niet eens binnen!!
dravergekkie
Geplaatst: 24-09-10 09:05
Debor daar heb ik ook last van , kheb al sinds bijna een week een stalker , word er echt moe van
Heeft hier gister ook klein beetje ge-onweert maar gelukkig niet erg.