[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 08:46

nee tot 10 over 5 wakker gelegen en om 6 uur ging de wekker weer pfffffff. Zit nu al op werk dus, wordt lange dag vrees ik zo....

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 09:09

Hè bah, dat is wel een hele korte (of juist lange) nacht!

Gelukkig heb je een drukke werkdag, dan vliegt de tijd meestal voorbij. :(:)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 09:18

Arme Ingrid :( Hopelijk is je dag snel voorbij en kun je vanavond wat beter uitrusten :(:)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 09:24

Jeetje wat een dag Ingrid. Ik heb veel aan jullie gedacht gister en ik vind het enorm rot :(:) Er zijn flink wat onzekerheden en keuzes hè? Is hij pijnvrij als grasmaaier? En zou hij daaraan kunnen wennen? Hij is nog zo jong en staat nu al zo te trappelen om weer aan het werk te gaan.

Je hebt zoveel gedaan voor hem, maar het lijkt inderdaad alsof het jou/jullie niet gegund is. Ik vind het zo oneerlijk -O-

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 10:06

Ahhhh ingrid! Zoveel sterkte en knuffels van hier |( Het is zo oneerlijk! Jullie hebben zoveel pech.... wanneer houdt het eens op bij jullie!

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 11:21

He bah Ingrid, dat is geen fijn nieuws :(
Heel veel sterkte voor jullie, zo veel pech is inderdaad niet eerlijk...

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 12:08

Patricia: succes!

Suus: he balen zeg.. Beterschap :(:)

Ik heb vannacht mijn hand gebroken toen ik over de kat struikelde en met de zijkant van mijn hand tegen de rand van het aanrecht sloeg. :+ Gelukkig is het een verticale scheur in een middenhandsbeentje (bij mijn pink) dus ik hoef geen gips. Tenzij ik het niet rustig kan houden, dan moet ik even terug.
[/quote]

Phoe, wat een vervelend ongeluk! Dat is echt pech, hoe gaat het met de pijn is het een beetje te houden?

Sunshinedaan schreef:
Ja de bedoeling was een sportief kapsel :n had het beter met een scheerapparaat kunnen doen (maar die heb ik niet).
Gelukkig kan ie niet in de spiegel kijken :+
Fjordenkam is ook heel mooi. Moeilijk om dat zo strak te doen lijkt me.

Hoe houden jullie de manen bij? Knippen of trekken? Of gewoon laten groeien :P

Is er geen mogelijkheid om een scheerapparaat te lenen? :')
Ik heb vorig jaar mijn eigen scheerapparaat gekocht, uiteindelijk is dat op de lange termijn toch voordeliger. Ik heb er drie sets messen bij en scheerolie van secoltin. :j

Verder een hele boel mooie manen plaatjes! *\o/* <3
Ik vind ze allemaal even prachtig.

Ook vind ik de sportcoupe wel wat hebben!

Patricia_86 schreef:
Ah ik hou van harige koppies en baardjes en uggs aan hun beentjes :-)

Ik vind het ook best een geinig gezicht, maar hoe langer ik dan naar haar kijken hoe maffer ze wordt.

Patricia_86 schreef:
Gefeliciteerd kimberly
En wat goed ingrid weer.mennen.
[ [url=m/zD7wOc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/py5aO9.png]Afbeelding[/url] ]beauty 2 x 2e van de klasse enkelspan (klasse B M en Z bij elkaar) 188 en 188.5 punten
Caya 177 en 176 punten

Knap gereden!

Frummels schreef:
IngridM schreef:
Ben even niet in de stemming maar ik heb erg slecht nieuws gekregen. Staat op mijn Facebook voor de geïnteresseerden.

:(:) :(:) :* :* dikke knuffel

:(:) :(:) :(:)
Ik heb je niet op facebook, maar ik neem aan dat het echt klote nieuws is gezien de reacties..

Hier ook niet de beste dag..
Kreeg enkele appjes van stalgenoten dat ze continu lag en rolde. Nu baarde ik me niet direct zorgen aangezien ze sowieso vaak ligt en graag rolt. Maar toen de appjes over niet willen lopen en continu richting buik kijken/happen volgde heb ik direct de dierenarts gebeld. Vorig jaar januari al een paard moeten laten gaan door koliek, daar neem ik 0 risico meer mee. -O-
Gelukkig lijkt het vooralsnog mee te vallen, darmgeluiden waren goed, hart was 44 slagen per minuut. Enkel iets gas links. Mogelijk had ze ook last van haar veulen. Voor de zekerheid buscopan en ze heeft goed gemest en heeft niet meer de neiging extreem veel te liggen.

Maar dat kostte me toch weer 10 jaar van mijn leven.. Vraag me af hoeveel jaar ik nog over heb..

Afbeelding

Ik ga proberen actiever mee te doen, afgelopen weken tentamens en overall erg druk. Soms dus wat lastig. Ik lees ondertussen wel stil mee. :) [/quote]
Wat vervelend koliek. Ik gisteren precies een jaar geleden dat Duvel aan koliek overleed.

En ingrid wat lastig allemaal. Het zit Alf echt niet mee. Gelukkig komt wel het weide seizoen eraan. Misschien kan je hem dan lekker laten grasmaaien. Die andere arts dus eigenlijk alles mis....

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 12:28

IngridM schreef:

Phoe, heftig, alles moet allemaal tegelijk komen lijkt het wel. ;(
Over een operatie kan ik niet meepraten, heb geen ervaring met dergelijke propblemen en operaties die daarbij komen kijken.

Ik hoop dat je ondertussen nog wat hebt kunnen rusten. En ik duim natuurlijk.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 13:05

Ik heb arts toevallig vanochtend nog gesproken want ik had veel vragen. Ik zou hem nu inderdaad met pensioen kunnen doen maar dat is dan puur voor het feit dat ik bang ben dat hij pijn heeft en dat ik het niet merk. Daar ben ik ook best beetje bang voor en zou ik vreselijk vinden. Maar toch adviseert arts nu om verder te gaan met opbouwen voor de pezen en dan zien we gelijk hoe dat gaat in zijn knie.
Hij gaat achter nu ook sowieso op aangepast beslag en heeft niet al te lang geleden ook een Tildren infuus gehad wat hier goed voor is.

Áls Alf slechter gaat worden kan ik kiezen voor operatie maar genezingskans ligt ook maar rond de 50%.
Maar het is ook mogelijk dat hij redelijk goed blijft op deze manier. Dat is niet te voorspellen.
En zo niet; operatie of met pensioen.
Als het echt erg word zou hij uiteindelijk ook pijn krijgen in stap en ja dan houdt alles op natuurlijk......

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 13:18

Wat een klote dag voor jou en Alf gisteren, Ingrid..

Hier heb ik Jorie gevlecht vandaag zodat het niet weer kan gaan broeien met luizen onder zijn manen, maar eigenlijk moet er dan toch echt een dubbele hengstenvlecht in. Dus het moet straks even opnieuw, want dit lag met 1 keer kriebelen alweer vreselijk los.
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 13:56

Staat wel leuk zon vlecht. Bij Max ligt dat er zo uit helaas.

Fijn dat je even kon overleggen Ingrid. Vragen komen vaak pas achteraf.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 15:39

Mag ik iemand misschien een pb sturen om even mee te kijken naar de ligging van een tuigje? :)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:01

Je mag me wel een pb sturen! :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:14

Linsey1998 schreef:
Je mag me wel een pb sturen! :j

Dankjewel! Denk dat ik voorzien ben. Ayla kijkt al eventjes met me mee :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:19

@Mandy hier ook, 1 keer kriebelen met Alex was genoeg, dus moet er straks even een dubbele ingooien als ik hem in de vlecht wil houden _O-

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 16:46

Frummels schreef:
Mag ik iemand misschien een pb sturen om even mee te kijken naar de ligging van een tuigje? :)

Ja hoor stuur maar

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 18:30

God Ingrid wat balen allemaal zeg :( actief pensioen niet een idee?

Mandyy jij woont in amesfoort toch? Krijg jij les?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 19:01

Ik woon idd in Amersfoort.
Les helaas niet. Heb geen vervoer en in de buurt geen fijne plek om serieus te trainen meer.

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:11

Heel erg veel sterkte Ingrid heb het gelezen op Facebook. Dikke knuffel voor jou en alf <3

Vandaag lekker in het zonnetje getraind buiten Afbeelding

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 21:38

@Ingrid, Zie het nu staan, pfft ongeluk komt nooit alleen. Hoop dat het met de blessure verder goed blijft gaan maar het zit je echt niet mee :(:)

@Claudia, Super dat het maatje kleiner wel gewoon netjes gaat!

@Balou, beter een keer te veel de DA laten komen dan een keer te weinig!

Mooie billen!

Laatste examen ging goed, was rassen herkennen. Dag ervoor goed zitten rassen van honden overlopen en het lukte wel goed. Waren enkele andere vakken die dan terug een flop waren door tijd te kort om grondig genoeg te studeren en ze dan doodleuk nog details vragen ook..

Hier Rio gisteren vrij netjes gekregen, vanmorgen nog even geborsteld en ook de andere pony's een beetje proberen aan te pakken al. S'middags konijnen geborsteld.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:29

Mooi dat je examen goed ging!

Knappe witte Gigant billen :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:40

Fijn dat het goed ging Lori!

En Linda lekker gereden :) mijn auto correct maakt telkens pinda van jouw naam :)) :')

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:07

linda_gigant schreef:
Heel erg veel sterkte Ingrid heb het gelezen op Facebook. Dikke knuffel voor jou en alf <3

Vandaag lekker in het zonnetje getraind buiten [ [url=m/aDbEj7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohh, als ik dit zo zie wil ik ook!! <3 <3
We willen haar als ze bevallen is en het veulen wat ouder is laten beleren. :)

Lori schreef:
@Ingrid, Zie het nu staan, pfft ongeluk komt nooit alleen. Hoop dat het met de blessure verder goed blijft gaan maar het zit je echt niet mee :(:)

@Claudia, Super dat het maatje kleiner wel gewoon netjes gaat!

@Balou, beter een keer te veel de DA laten komen dan een keer te weinig!

Mooie billen!

Laatste examen ging goed, was rassen herkennen. Dag ervoor goed zitten rassen van honden overlopen en het lukte wel goed. Waren enkele andere vakken die dan terug een flop waren door tijd te kort om grondig genoeg te studeren en ze dan doodleuk nog details vragen ook..

Hier Rio gisteren vrij netjes gekregen, vanmorgen nog even geborsteld en ook de andere pony's een beetje proberen aan te pakken al. S'middags konijnen geborsteld.

Ja dat vind ik ook!! Vorig jaar leek het ook totaal niet erg, maar nog geen 24 uur later was ze opgegeven. |(

Wat voor opleiding doe je?

Toen ik in de collegebanken zat Robin geappt of hij niet met Grace naar mijn oma wou wandelen, dan zou ik direct met de auto komen vanaf school. Dat vond hij wel een goed idee en zo stond een paar uur later Grace in de tuin gras te knabbelen. :')

Op de terugweg naar stal bedacht ik dat ik wel zin had in een kop koffie, en zodoende stond Grace in de woonkamer te genieten van knuffels en wortels van schoonmama.

Laten we zeggen dat ze hier wel goed mak van wordt, en een goede voorbereiding is het halve werk toch?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:56

Hier komen ze ook vaak mee door het huis heen _O- . Leuke foto's!

Ik doe de richting dierenzorg in de hogeschool, oorspronkelijk in iets anders gestart maar tja het interesseerde mij niet genoeg in tegenstelling tot de dieren. Soms denk ik van dierenarts zou wel gaaf zijn maar dat ligt boven mijn niveau vrees ik. :+

Hoop hier morgen te horen wat de transport kost zou zijn voor hooi balen nu, via een bedrijf gaan horen enkel hij kon niet zeggen wat er ging bijkomen voor de brandstof. Als dat oke is dan mogen ze zaterdag komen maar als het overdreven is kijk ik toch nog eens rond.

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 01:06

Frummels schreef:
Fijn dat het goed ging Lori!

En Linda lekker gereden :) mijn auto correct maakt telkens pinda van jouw naam :)) :')

Na jaren basis school ben ik wel gewend aan pinda Hahha