Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunshinedaan schreef:Ja de bedoeling was een sportief kapselhad het beter met een scheerapparaat kunnen doen (maar die heb ik niet).
Gelukkig kan ie niet in de spiegel kijken![]()
Fjordenkam is ook heel mooi. Moeilijk om dat zo strak te doen lijkt me.
Hoe houden jullie de manen bij? Knippen of trekken? Of gewoon laten groeien
Patricia_86 schreef:Ah ik hou van harige koppies en baardjes en uggs aan hun beentjes
Patricia_86 schreef:Gefeliciteerd kimberly
En wat goed ingrid weer.mennen.
[ [url=m/zD7wOc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/py5aO9.png]Afbeelding[/url] ]beauty 2 x 2e van de klasse enkelspan (klasse B M en Z bij elkaar) 188 en 188.5 punten
Caya 177 en 176 punten
Frummels schreef:IngridM schreef:Ben even niet in de stemming maar ik heb erg slecht nieuws gekregen. Staat op mijn Facebook voor de geïnteresseerden.![]()
![]()
![]()
dikke knuffel
linda_gigant schreef:Heel erg veel sterkte Ingrid heb het gelezen op Facebook. Dikke knuffel voor jou en alf![]()
Vandaag lekker in het zonnetje getraind buiten [ [url=m/aDbEj7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lori schreef:@Ingrid, Zie het nu staan, pfft ongeluk komt nooit alleen. Hoop dat het met de blessure verder goed blijft gaan maar het zit je echt niet mee![]()
@Claudia, Super dat het maatje kleiner wel gewoon netjes gaat!
@Balou, beter een keer te veel de DA laten komen dan een keer te weinig!
Mooie billen!
Laatste examen ging goed, was rassen herkennen. Dag ervoor goed zitten rassen van honden overlopen en het lukte wel goed. Waren enkele andere vakken die dan terug een flop waren door tijd te kort om grondig genoeg te studeren en ze dan doodleuk nog details vragen ook..
Hier Rio gisteren vrij netjes gekregen, vanmorgen nog even geborsteld en ook de andere pony's een beetje proberen aan te pakken al. S'middags konijnen geborsteld.