Ingrid wat fijn dat je gister heb kunnen rijden met alf! Ben ook heel benieuwd wat de dierenarts heeft gezegd! Ben hard voor je aan het duimen
Hoe ging het Lori?
Een tuighanger suus?

Max en Floor gezellig samen naar nijkerk Mandyy?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patricia_86 schreef:Mandyy schreef:waarom dacht ze dat hij ziek was?Max is stout..
Helemaal uit zn plaat gegaan vanochtend. Verzorgster kwam daarna aan en dacht dat hij ziek was.
Ingrid hier duim ik ook voor je!
Frummels schreef:Patricia: succes!
Suus: he balen zeg.. Beterschap
Ik heb vannacht mijn hand gebroken toen ik over de kat struikelde en met de zijkant van mijn hand tegen de rand van het aanrecht sloeg.Gelukkig is het een verticale scheur in een middenhandsbeentje (bij mijn pink) dus ik hoef geen gips. Tenzij ik het niet rustig kan houden, dan moet ik even terug.
Sunshinedaan schreef:Ja de bedoeling was een sportief kapselhad het beter met een scheerapparaat kunnen doen (maar die heb ik niet).
Gelukkig kan ie niet in de spiegel kijken![]()
Fjordenkam is ook heel mooi. Moeilijk om dat zo strak te doen lijkt me.
Hoe houden jullie de manen bij? Knippen of trekken? Of gewoon laten groeien
Patricia_86 schreef:Ah ik hou van harige koppies en baardjes en uggs aan hun beentjes
Patricia_86 schreef:Gefeliciteerd kimberly
En wat goed ingrid weer.mennen.
[ [url=m/zD7wOc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/py5aO9.png]Afbeelding[/url] ]beauty 2 x 2e van de klasse enkelspan (klasse B M en Z bij elkaar) 188 en 188.5 punten
Caya 177 en 176 punten
Frummels schreef:IngridM schreef:Ben even niet in de stemming maar ik heb erg slecht nieuws gekregen. Staat op mijn Facebook voor de geïnteresseerden.![]()
![]()
![]()
dikke knuffel