[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 11:34

Wat jammer dat HE tegenviel! Ik las ook wat tegenvallende berichten op Facebook.

Ik heb deze poetskist, al meer dan 10 jaar, vind hem nog steeds super fijn! Het is een jollybox. Mijne is alleen lila/blauwig.
Afbeelding

Patty14

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 12:24

Bedankt allemaal!
@mandy, ben heel hard op m'n zij gevallen dus die doet echt behoorlijk pijn. Probeer wel zoveel mogelijk te lopen anders wordt het heel stijf.

Ayla, als het goed is niks gebroken :+. Ben niet bij de dokter geweest maar het zal wel gekneusd zijn.

Jammer dat HE tegenviel! Ik was er nog nooit eerder geweest dus geen vergelijking met andere jaren. Op krukken is het sws niet heel handig maar vond het wel gezellig. En maar heel weinig gekocht :').
Over poetskisten, ik heb zo'n tas die zijn ideaal. Vind ze fijner dan die bakken.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 12:26

Foei Arthur! :+

Ik heb gewoon een roze bak waar ik alles ingooi xD

Ik ben ipv HE naar de polosport in Rijs geweest gisteren, dat was tenminste wel leuk. Alleen geen woord over dit speciale evenement op bokt nieuws natuurlijk. Ik moest op een gegeven moment wel ff de graskluiten uit mijn haar vissen, want ze kwamen op volle snelheid voorbijgereden met de bal :+

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:27

Jammer dat je het tegen vond vallen. Ik had er ook meer van verwacht maar vond het wel heel gezellig. Zowel de sfeer als mijn gezelschap dus Ayla heel erg bedankt voor vandaag! Heb heel erg gelachen!!

Ook leuke aankopen gedaan. Zal er later wel even foto's van maken.

Beterschap patty! Klinkt pijnlijk.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 18:56

Beterschap Patty!

Was vandaag ook op HE en vond het super leuk! :j nooit eerder geweest.
Ayla en Romy nog tegen gekomen.

Over poetskisten.. Heb er een gekocht maar die staat al maanden in de kast thuis. Oude is in staat van ontbinding maar gaat toch langer mee dan verwacht.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:09

Heb een gereedschap kist en een pagony poetskist. De gereedschap kist is ondanks pip zijn 'baas jij keek niet en oeps ik sta in je poetskist' acties nog heel

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:26

Behalve op wedstrijd gebruik ik geen poetskist haha. Ik pak gewoon een hoevenkrabber en een harde borstel en ga er 1x overheen en dan vindt ik het poetsen meestal wel best haha. Ben niet zo'n poets-tut mens. Voor wedstrijden en shows heb ik een ladekastje op wieltjes. Kan een hoop zooi in, echt ideaal. Borstels, glimspul, greenspotremover, showhalsters, hoofdstellen en brokjes en al het losse grij gaat erin. Vooral op show als je een showstand hebt is dat super praktisch.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 20:42

Die heb ik bij je gezien. Zag er echt ideaal uit! Ik doe ook meestal een harde borstel of magic brush erover heen en dan klaar.

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 21:11

Ymor schreef:
Die heb ik bij je gezien. Zag er echt ideaal uit! Ik doe ook meestal een harde borstel of magic brush erover heen en dan klaar.

Haha, volgens mij is dat het leed dat lichte pony heet, poetsen heeft toch bijna geen zin :+ . Alleen wassen is zinvol :') :j .

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 21:12

Haha ja inderdaad. En dat haat ik al helemaal. Als het kan doet iemand anders dat voor mij

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 21:31

Kun je die mensen ook niet even hierheen sturen <<) :Y) . Kjani vindt dat je van wassen nat wordt en dat de baas dat dan ook moet worden. Hij vindt ook dat je van wassen eerst blauw wordt, dat moet de baas dus ook worden, maar dat gaat niet water daar heeft meneer een ander middel voor ~~}> ^) .

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:04

Oh haha ik kan juist echt onwijs tutten met Willem. Wassen, toiletteren, heerlijk.

Fijn dat HE gezellig was!!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:30

horse event is volgens mij zowat ieder jaar wel eigenlijk het zelfde, t enige wat ik dit jaar had willen doen was t ontleden van een paarden been...
maar verder nee meestal niet zo denderend zag bij stal genootje, zelfs met de eind show zand etende paarden := :oo

hier kan ik uren tutten met milk en moet zeggen dat ze dat ook vaak erg kan waarderen, en vooral als ik haar uren onder haar buik poets :')

patty beterschap hopelijk is t snel over.

ik heb een bouwkoffer als poets kits

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:40

Patty, beterschap :(:)

Ik ga waarschijnlijk morgen even zwemmen met Alex en Jorie nu het nog kan, Jorie moet echt van zijn angst voor water af.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 23:04

Patty beterschap

Pip vind wassen mwah vooral het inmasseren van de shampoo is lekker maar dat uitspoelen dat duurt weer veel te lang... Borstelen en invlechten net zo duurt te lang. Tenzij je een kriebelende wintervacht hebt dan is poetsen en tutten heerlijk. Verdi vind het wel lekker maar het uitborstelen van manen minder.

Hoop dat Jorie van zijn water angst afkomt

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 01:48

Waar ik wel heel druk mee kan zijn is staart en manen vlechten. Dat vind ik heerlijk.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 12:19

Ik zal zo even een foto-topic maken van Jorie zijn eerste keer zwemmen.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 18:43

Die poetskist hierboven heb ik ook bruin met blauw, ik ben er alleen op uitgekeken poetstas (dichte) vind ik handiger en kon ik scoren voor 3 euro dus vond ik handiger.

Lees zo ff de rest bij, hier was HE wel geslaagd vrijdag, zaterdag ben ik niet meer gegaan had wel kaartje gekocht maar t was genoeg voor me lichaam en geest..

Vanochtend of vanacht ? een flinke dissociatie aanval gehad, op de achterkant van me hoofd een dik ei, en op me voorhoofd helaas een best flinke wond van het ijzer van me verwarming.. Ik heb niet eens meegekregen dat ik bij de dokter geweest ben en ze het gerepareert hebben. Nu dus hersenschudding, kan weinig licht hebben heb me laptob ook donker gezet qua licht, maar verveel me dus toch even bokken. :P

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 18:49

Sterkte Lieselot :(:)
Meer weet ik eigenlijk niet te zeggen, want ik heb geen idee wat het is en hoe het voelt om zo'n aanval te krijgen, maar t klinkt alles behalve leuk. Wel voorzichtig aan doen met de hoeveelheid die je bokt, snap best dat je je verveelt trouwens, ik zou me ook dood vervelen als me iets overkwam..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 19:09

Sterkte. Je kunt beter even helemaal niet kijken naar laptop of telefoon schermen, dat werkt goed herstel tegen.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 19:26

Hier poetsen vind ik heerlijk, maar ik doe ook wel vaak ff simpel borstel erover en klaar die vieze pisschimmel van mij zit toch altijd onder de vlekken. :') Maar toilerleren en lekker met m bezig zijn kan ik echt heeeel lang voorhouden dat vind ie prachtig ook.
Buck vond t geniaal als je met m aan t vlechten was, of hem aan het poetsen, scheren etc die genoot van elk type aandacht..

Hier heb ik ook een Paard & Koets kaart vinden mensen t leuk van dit topic een groepje te maken evt ?

Fenna, veel kennen het woord dissocieren niet eens, op internet is er zelfs zeer weinig over te vinden. Allen lamzwaai tekst en zeer lichte vorm. Maar die heb ik niet helaas en het is alles behalve grappig, ik kan gewoon dus ontvoerd worden naar de dokter zonder dat ik er ook maar iets erg in heb. En schijn dan nog mee te werken ook..

Jelle, Ja dat ga ik zo denk ik ook maar even doen, maar dit is echt dikke oliebol.. oog zwelt ook op.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 20:17

Beterschap Ls

Ben benieuwd naar het topic fenna

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 20:24

Rustig aan Lot! Beterschap!

Vanochtend vroeg een bosritje gemaakt, heerlijk zon dagje vrij! Vanmiddag op strandje gelegen. Top dag!

Gaan jullie naar Equiday?
Zat even te kijken wat voor evenementen hier in de buurt zijn.. Nog nooit van Equiday gehoord.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 21:14

Ik ben afgelopen weekend al naar de polosport in Rijs geweest, ik zie wel wat ik dit weekend doe.

Hier is Jorie zijn fototopic. [ITP] Jorie zijn eerste zwemles

Zelfs ik ken het woord niet, maar het klinkt inderdaad best wel creepy dat ze je zomaar kunnen ontvoerenn :(:)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 21:28

Ik ben in het voorjaar geweest, in het najaar raak ik er niet vermoedelijk. Is een evenement vooral rond natuurlijk paardenhouden, natural horsemanship, boomloos, bitloos, western, voeder zonder veel brol, ..