dankuhahahhaa, ik heb net een ge-wel-dig-e foto van mn broertje gezien http://www.foto-breman.nl/Jaar/2011/201 ... 1_4_%20(11).htmlkijk dat haar en zn hoofd
Haha, ik kan echt niet wachten tot ik een shetlander heb, op die saaie zondagen lekker naar shetlandertje toe. tfoeeeee.!
T_hijs schreef:Haha, ik kan echt niet wachten tot ik een shetlander heb, op die saaie zondagen lekker naar shetlandertje toe. tfoeeeee.!omgod woordsteler, ik zeg ookaltijd tfoe
T_hijs schreef:Weet iemand een stoere naam voor een shetlander hengst?Big Bruno! xden je bent creatief, leuk ! btw; haaaaaaallloooooooooooooooo
haha, ik heb een alleeen staande vrouw. ik ga ff weer verder kom gewoon af en toe ff binnenvallen. okeee? [a]
_Lisette schreef:haha, ik heb een alleeen staande vrouw. ik ga ff weer verder kom gewoon af en toe ff binnenvallen. okeee? [a]ik denk echt: waar heb JIJ het nou weer over..en toen bedacht ik me: ohja sims.
haha, Ik heb ook sims 3, maar vind er niks aan. Ik kan geen mooie huizen bouwen en ik krijg altijd te veel kinderen. Das niet leuk.