nanette_bokt schreef:ik kien er ook 1tje die heet frummel,,, en mijne heet Lizzy (paspoort Wizzy) wat een geweldige naam!!
hahaha,nou als hummel vervelend is noemen we hem altijd lummel(en dat is nog best wel vaak met zijn bijt,trap,steiger,bok gedrag)
mijn verzorgshetje heet Orriee een Zwart ruintje van 8/9 Jaar.en op de manege staat een schimmelshetje die heet Diddlee en er komt miss nog 1 bij; Teapadd x
Mijn verzorgpony heet Snoepie En de shet die ik vroeger heb verzorgd heet Vosje. (Goh, wat zou die nou voor kleur hebben )
Mogli (van Junglebook)Shetjes die ik weleens deedJut & JulBert & Ernie (Bert heb ik nooit gekend, maar het waren zo 2 duo's )
Mijn mini shet heet Hailie Jade's Britt.Een hele mond vol voor zo'n kleintje, ik weet het We noemen haar gewoon Britt.
Mijn shetje die was gestorven heette: ZinoEn dit jaar krijg ik waarschijnlijk een shet en die noem ik dan All-star bedankt voor de topic
Guus en Bram, Guus (geluk) hebben we uit een heule donkere stal gered!! en bram, heeft eigenlijk ook geluk, komt van de zuidlaardermarkt