Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Onze twee shetjes krijgen ook echt geen kilo teveel op hun rug

, maar bepaald dun, klein enz enz is ze niet.... (de eigenaar)
(niet dat wat je nu hebt gezegd heel banketstaaf is ofzo, maar voor het geval dat) Er zijn een héle hoop paardeneigenaren die op bokt rondneuzen
Maar het is ook meer een waarschuwing, dan dat ze nu al iets fout heeft gezegd

ja ik paste al op met wat ik zei idd, Ze is gewoon stevig, en wat er op lijkt groter als mij, ag we zien wel, eerst maar eens kijken
!! en rijden kan ik ook op Harm, das me paaardje van 1.60 mtr, alleen we hebben hem nog niet zo lang en hij is verschrikkelijk schrikkerig op de weg dus dat gaat niet lukken,.. ik ga nadenken erover
ciaoo!!!
nathalie2302 schreef:Gewicht scheelt veel per zadel. Wij hebben voor onze shetlanders een westernzadel dat 6 kilo weegt en een veelzijdigheidszadel dat minder weegt omdat het een kunststof Wintec 2000 is.

nathalie2302 schreef:Denk dat veel mensen ook nog eens alleen hun eigen "schoon aan de haak" gewicht nemen....vergeet niet wat je kleding, laarzen, cap etc. ook nog wegen...

nathalie2302 schreef:Bovendien moet je die grens niet opzoeken...het heet niet voor niets MAXIMUM.....Rohan is 1m10 en in mooie vorm zonder echt overgewicht maar ik hou 45 kilo als max aan...."better safe than sorry"
Yamcha schreef:Idd, ik begrijp ook niet waarom het altijd op de grenzen moet...
Dan ga je imo te makkelijk over de grens heen