Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susanne schreef:Gave knotten Patricia.
Gefeliciteerd met de tweede plaats Patty. Jammer van de punten maar sommige jury's punten inderdaad gewoon niet zo hoog. Je eigen tevreden gevoel telt ookSuper van je vaardigheid!
Ik heb vanavond alvast de vlechten gemaakt en morgen ochtend even snel opknotten. De vlechten waren alleen niet zo goed gelukt dus denk dat ik het morgen ochtend overnieuw mag doen. Dat wordt dus nog eerder dan 7 uur op stal zijn mehhh
Kiekeboefje schreef:Donnie heeft aan haar rechter voorvoet aan de kroonraad een wondje zitten wat maar niet wil helen..ik merk ook dat dit openspringt wanneer zij plat door de bocht door het weiland scheurt. Dit is best vaak!
Ze staat nu even aan de stick zodat ze zich niet zo druk maakt. Vind ze ook prima gelukkig!
Ik ga trouwens binnenkort meedoen aan de Ruiter Inspiratiedag in de manege HJC in Tolbert. Donja en ik nemen deel aan de Natural Horsemanship! Ik ben heel erg benieuwd en heb er zin in!
Susanne schreef:Gisterochtend is er een veulentje geboren op stal, zo schattig
Patty14 schreef:Veulens zijn zo leuk. Bij ons hebben er al 2 op stal en moeten er nog 3 geboren worden. Ook hebben ze opfok, te leuk dat jonge spul
Vanmorgen weer op wedstrijd geweest met Switchie. Nu lekker op de bank en niks meer doen
Patricia_86 schreef:Ben wel benieuwd naar de veulens fotospam[ [url=m/cPnfGh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uOHm0o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vandaag Hulp gehad met vlechten. Caya haar 9 jarige ruitertje
Kiekeboefje schreef:Jammer ja Patricia! Volgende keer beter
Ik was vanmiddag even bij een goede vriendin van me. Heeft ook een shetlandmerrie van 25, erg dicht in de vacht en zweten... arm beest. Loopt tussen het jongvee dus ziet er ook niet zo lekker uit. Volgende week maar even onder handen nemen en lekker met andere pony het land in. Dit is ook geen doen voor haar