Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mogen anderen hem wel vangen of moeten we dan wachten tot jij weer omhoog gekrabbeld bent? Aan de ene kant snap ik het wel van het ICAMH maar aan de andere kant is het wel erg lastig. Mag je vader hem niet voorbrengen? Of is dat al in strijd met de regels 
Manon_S schreef:Heeft iemand ook de parelli longeerhulp van Mini Horse Shop? Paste het op jullie kleintjes en hoe moet je het bevestigen aan het bit? Er hangen ook ringen aan maar wat moet je daarmee? Haha ben echt een leek op dat gebied..

Manon_S schreef:Oooh nu snap ik em haha. Heb je er ook een foto van?
Ik had het blauwe gedeelte al op zn kortse gedaan en alsnog dacht ik wat een lang touw :p .
Maar nu snap ik het haha. Dus gewoon door de bitringen halen en door de ringen van het touw en dan weer naar het bit om het daar vast te klikken.

.
Heb er wel naar gekeken, maar vond ook een doe het zelf ervan 
dus ben maar snel voor het donker een eindje gaan fietsen alleen krijgt hij echt de zomer in zijn bol en dat betekend dus dat hij zo'n 3x op zijn achterbenen stond en ik in een ruk stil stond met men fiets
.
.