oh change of plans: had op mp een bod uitgebracht van een regendekentje. hoop dat die past .. die ga ik straks halen. dus eerst gauw die auto doen! doegg.
goeiemiddag ! vanmiddag gezellig met mams naar de stad geweest en een boel nieuwe kleren gekregen, ben er erg blij mee! zodadelijk is mijn klerenkast opruimen, kamer opruimen en stofzuigen, is ook wel weer nodig.
WendyShet
Geplaatst: 18-09-10 17:58
Ik ga morgen voor het eerst buiten wandelen met mijn shetlanders
Tan heeft vanmiddag weer het tuig opgehad, en een bandje gesleept Het is wel een eigenwijs ding zeg, op de heenweg net doen alsof ze niet weet wat ik bedoel, en op de terug weg ineens op mijn stem draven, halthouden en weer stappen
Natas : ben benieuwd of je een nieuw bijrijdstertje vind. Lot : Wat is jullie bak nat ! Wel leuke foto's. Debor : mooie foto's ! Emuline : Veel plezier in Disney !
Vanmidag op stal geweest ff de pony's lekker gepoetst en geknuffelt en daarna met ze op het terein gestapt. Daarna met me mams naar de stad geweest en nu net muffins gebakken en kaartjes voor Sealife voor morgen bestelt
ik niet maar Kroonprins doet ook wel erg weinig dus om die te gaan scheren nee. Met Kjark heb ik vorrig jaar wel een poos zitten twijfelen over een streep bij de hals. Als je wil scheren is dit wel die goede periode om het te doen
zoals rossebol zegt kun je het zo meten. je hebt ook bepaalde dekentabellen op internet, maar volgens mij verschilt het ook heel erg kwa bouw van je pony etc.