[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:29

knappe willem hij ziet er goed uit...

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:31

Jelle, of de scheur schimmel is weet ik nog niet, kan ook een gewoon scheurtje zijn. Vrijdag komt de hoefsmid, dus dan weet ik meer.

Ik ga met een vriendin naar HE.

Lekker kaal!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:52

Komt goed Fenna, lekker rustig aan doen en dan komt het vertrouwen vanzelf weer :(:) Waarom heb je je HCA niet bij HCA zelf besteld, als ik vragen mag?

Mandy: balen van Max z'n hoef :(:)

Ellen: Boef krijgt hetzelfde tuig als Sjors, kunststof en daar kan zowel enkel- als tweespan mee gereden worden. Het was niet de bedoeling dat dit tuig al zo snel weer de verkoop in ging, maar ik kan het erg slecht kwijt op stal en op dit moment gebruik ik het toch weinig, aangezien ik Boef nu eerst in enkelspan doorpak.

Timokyana: oei, dat klinkt naar.. :(:)

Knappe Willem! Lekkerding is het ook.

Patty: lekker joh in november nog op vakantie.. dan zit ik alweer in mijn eerste tentamenweek helaas.

Ik zou ook naar HE gaan aankomende zondag, maar de vriendin waarmee ik zou gaan, kan niet meer -O-

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:00

Dat is stom! Had je al wel kaarten? :\

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:05

Zij had vrijkaartjes en een kaart voor een VIP parkeerplaats, die krijg ik nu, zodat ik evt nog met iemand anders kan gaan.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:17

Geen idee eigenlijk, beide keren is denk ik hetzelfde. Heb er ook nog niet voor betaald, gok dat dat bij het ophalen moet, maar ik denk dat ie voorlopig nog niet klaar is.

Ik heb mijn angst vandaag onder ogen gezien. Ik ben met de lange lijnen langs het punt gelopen waar het gebeurde met Jorie naast Alex aan het schoft tuig vast. Ik had m nog wel beet bij zijn hoofdstel want eerder wou hij ervandoor omdat er een hele groep brugpiepers naar ons joelde (waar Jorie dan weer niks om gaf), gelukkig stond ik op dat kruispunt al voor hem. Maar verder deed Alex het super en heeft Jorie van alles geleerd, behalve het niet poepen onderweg. Sfeertje nadat we terug waren:
Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:18

Als je niemand kunt vinden dan wil ik wel mee. Heb niks staan zondag.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:28

Ik denk persoonlijk dat je beter had kunnen bestellen bij HCA zelf, daar worden ze nml gemaakt, ook die van de ponywebwinkel.

Gezellig Romy! Ik stuur je even een berichtje.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:40

Haha Nath :') ik kom net weer bij horst vandaan hoezo verslaafd?

Wat ziet Willem er uberknap uit met zijn hengstenvlecht!!

Ik ben benieuwd hoe het met de pony bij je buren is Timokyana...

Jorie en Alex leuk plaatje! Persoonlijk zou ik Jorie alleen niet vastknopen aan t schoftje als Alex zo angstig is als ze gaan heb je niks en gaan ze allebei ook niet helemaal veilig. Zou dan je moeder meenemen met Jorie aan de hand voor Alex zijn steun. :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:53

Mijn dorp is op tv! {:} Op Hart van Nederland.

Onze brug is gerenoveerd, maar niet helemaal goed. En daarvoor ook nog voor het busvervoer van speciaal onderwijs, erg sneu.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 23:34

Ja dat van t speciaal onderwijs is echt sneu.

Volgende keer doe ik hem aan de leadrope en dan haal ik die een slag door het ringetje. Alex was hartstikke braaf, was meer voor mezelf dat ik een stukje voorop ging lopen en ik ga mijn moeder niet dwingen om met mee te gaan, alleen op de kar gaat ze mee (ook voor haar eigen gerustsmoed).

Omg! Dat friese hengstveulen dat er nu voor is is te schattig. Ik moet maar niet heen zaterdag, straks koop ik m nog xD

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 05:36

Had gister late dienst en vandaag school. Helaas is de heup uit de kom. Om 8.15 worden ze op de kliniek verwacht om een keuze te maken. Ik ben bang dat ze ingeslapen word, wat ik ergens ook wel begrijp. Pony is pas 8, heel erg triest... 1e dierenarts had verkeerde diagnose gesteld met de knie.het komt schijnbaar erg weinig voor..

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 07:28

Willem is knap kaal! Ik vind altijd dat hij zo'n leuke uitstraling heeft.

Vervelend dat je je tuig niet goed kwijt kan op stal, mee naar huis nemen elke keer is ook zo wat.

Klinkt niet fijn de schimmel in de hoef. Gelukkige er op tijd bij!

Heup uit de kom, pff, dat is ook niet niks. Is zo'n nare gedachte dat het met een gezond beestje door maar 1 ding zo kan aflopen. Ik ben als de doods dat zoiets een keer gebeurd.

Horse Event ga ik tot nu toe nog niet heen haha, niet echt iemand om mee te gaan die én aardig is én ook enigzins dezelfde intresses heeft. Zo heb ik bijvoorbeeld geen zin om de hele dag vrijheidsdressuur te gaan staan kijken haha.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 07:33

Lobke, zoals ik gisteren ook plaatste weet ik vrijdag pas of het schimmel is, dan komt de hoefsmid. Kan net zo goed een gewone scheur zijn.

Heftig, moeilijke beslissing bij heup uit de kom!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 07:51

Wat is er met de brug dan? Zo lang bezig geweest en nog niet goed :=

Jeetje wat sneu voor dat paardje. Ik kan de keuze inslapen wel begrijpen overigens. Heeft ze enig idee hoe het gekomen is, ongeluk op de wei ofzo?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 08:08

Wat sneu voor het beestje :(:) is er helemaal niets aan te doen?

Het fietspad was hobbelig, maar is nu nog hobbeliger geworden, waardoor je nog net niet van je fiets/scooter aftrilt :') Er zijn ookal mensen gevallen, dus de brug gaat dit weekend nog een keer dicht voor nog een poging.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 08:18

Wat een faal dan dat er een nieuwe brug is, die niet goed is opnieuw dicht moet

Haha lieselotte hier gister met vriendin, als een stel kleuters blij geworden om een snorlax die in t duin spawnde _O- _O-

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 08:30

Haha die brug, wat een mislukking. Wordt je lekker wakker geschud sochtends op de fiets haha.

Stelletje pokemon verslaafden: ik heb het 2 dagen gedaan en toen snel weer mee opgehouden. Van de week zag ik nog een brugklas-broekie kei hard tegen een paal aan lopen doordat hij met pokemon bezig was. Ik lag echt helemaal dubbel. De jongens in mijn klas zijn er ook maar wat druk mee allemaal, als er in het klaslokaal 1tje zit heb je ze allemaal druk. En dat zit dan in V5....

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 09:26

Awh jammer net gemist hart van NL gister! Zal hem straks even terugen kijken.

Ik word net gevraagd voor Horse Event morgen vrijkaarten, ik moet dan achterop met een clinic waar tweespan gegeven word door Jan de Boer. Nou dat wil ik wel, dus hup in de kleren en morgen ook naar HE!

Wat sneu pony met heup uit de kom. Vind dat ze er wel erg lang mee 'spelen' daarmee bedoel ik eerst, foto's volgende dag echo ? Volgende dag terug komen terwijl diagnose duidelijk is. Diertje heeft pijn, ik bedoel het kan niet niet pijn doen. Ik vraag me ook af wat voor nu het heet, als je het diertje niet euthaniseert dat is dan voor mij weer zo'n beelddenk vraag want als een heup uit de kom is moet dat toch veel schade leveren aan omlichende gewrichten pezen,spieren? Als mijn vingers weer eens uit de kom is geschoten maken ze gelijk foto's voor het bepalen van schade. Weet niet of dat bij een dier ook zo is, vind het wel interessant eigenlijk.

Pokemon tsja mensen letten niet op zitten in hun telefoon.. Ik ben wel een keer van mijn fiets gedonderd bij de Ikea hier. Ik kreeg gelijk de schult van 2 omstanders dat ik Pokemon zou spelen maar dat was niet waar, sterker nog had geen eens telefoon in me hand. Ik was me fiets aan t pakeren en ik val zo flauw. En midden op me fiets dus tja. Sommige mensen slaan er een beetje in door, ik moet zeggen dat ik ook wel zeer verslaafd ben eraan hoor, altijd ff pokeballs vangen, en overal ff telefoon opstarten of er wat zit. Hahaha. :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 12:00

Wie zocht er hier ookalweer een tweewieler? Mijn staleigenaren verkopen een sulky cavalettie.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:21

Jeetje wat sneu van die pony zeg!

Pokemon doe ik niet aan. Vind het voor kleine kinderen :+. Snap al helemaal niet dat mensen zo hysterisch doen als er een 'bijzondere' Pokemon zit.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:41

Je haalt mij de woorden uit de mond Patty :))

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 13:46

Sneu van de pony zeg. Ben benieuwd wat de eigenaar besluit. Maar wat ik zo lees denk ik dat ze al een keuze heeft gemaakt.

HE ik ga er niet heen had wel gewild. Maar financieel lukt het even niet. Mil moet ook weer nieuwe medicijnen en dat gaat voor.

Pokémon hilarisch. Ik speel niet maar vriendin en ik "vangen " pokemon vangers als we aan het mennen zijn. :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 14:12

Een stagiaire had Pokemon op m'n telefoon gezet omdat ik even wilde kijken, maar het bleek toch best leuk te zijn. :))

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 14:17

Patty14 schreef:
Jeetje wat sneu van die pony zeg!

Pokemon doe ik niet aan. Vind het voor kleine kinderen :+. Snap al helemaal niet dat mensen zo hysterisch doen als er een 'bijzondere' Pokemon zit.

Dit inderdaad :=