bedenk maar wat leuks Hanne. Mag ook van iets anders zijn dan pebbles maar t liefst wel van pebbles Als je nog wat foto's moet hebben ofzow moet je het ff zeggen xD
bedenk maar wat leuks Hanne. Mag ook van iets anders zijn dan pebbles maar t liefst wel van pebbles Als je nog wat foto's moet hebben ofzow moet je het ff zeggen xD
ik pik wel wat van hyves ofzeu
FlorisSam schreef:
Ik vind Loïs echt schattig!
hihi (:
Elliinee
Geplaatst: 23-01-11 20:57
Hannemarie schreef:
xGriezelda schreef:
ik pik wel wat van hyves ofzeu
FlorisSam schreef:
Ik vind Loïs echt schattig!
hihi (:
Owkee
_Lisette
Geplaatst: 23-01-11 20:58
pik er ook maar 1 van mij hyves. editt; als je aan mijn ava toe bent @ msn gesprek.
Laatst bijgewerkt door _Lisette op 23-01-11 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt
DeSa
Geplaatst: 23-01-11 20:58
Mensen, beetje vroeg misschien maar we gaan hard door het topic heen. Willen de leden van dit topic foto's naar mij sturen van hun pony's (van iedere pony 1 foto!) En een foto van jezelf. Verder nog je eigen naam, leeftijd,woonplaats, wat je voor school/werk doet en over je pony(s) de naam van de pony,leeftijd, en wat er met de pony gedaan wordt. Dit alles in een PM met als onderwerp je boktnaam!
_Lois_
Geplaatst: 23-01-11 21:01
Welkom Miranda! Ik zal zo denk ik wat sturen Desa. En anders morgen want ik weet niet of het lukt met de fotos.