Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marieminime schreef:pfoeh ik kan jullie hier echt niet bijhouden hoor whaha, zit ook nog in twee andere kletstopics en het word een beetje teveel, heb toch voor die twee andere gekozen aangezien ik daar al een langere tijd bij zit, zal helaas met dit topic stoppen, zal wel af en toe nog even door neuzen hihi maar zal niet heel veel aanwezig zijn sorry.
lois007 schreef:Leinearthur schreef:haha nee was niet perongeluk, ik tillde der aan der voorbenen op, en dan komt ze vanzelf verder omhoog
Ooh oke , leer je haar dan steigeren ofzo?
TheJokerr schreef:
TheJokerr schreef:
Mandyy schreef:marieminime schreef:pfoeh ik kan jullie hier echt niet bijhouden hoor whaha, zit ook nog in twee andere kletstopics en het word een beetje teveel, heb toch voor die twee andere gekozen aangezien ik daar al een langere tijd bij zit, zal helaas met dit topic stoppen, zal wel af en toe nog even door neuzen hihi maar zal niet heel veel aanwezig zijn sorry.
Ik volgens mij in 10 topics.
Mandyy schreef:Leinearthur schreef:Ik heb nooit wedstrijden gereden.. Behalve een ponyrace
Met Max ringsteken.
Toen ik nog paardreed FNRSwedstrijden.
Leine, lieve foto's!
FlorisSam schreef:Ik ga morgen proberen door de uitverkoop van ooteman te komen om dat BR setje en een rijbroek te kopen
wendyP schreef:hoooi!!!
Net naar robin geweest, hij is zo lief en met poetsen altijd lekker kroelen enz. maar als we dan aan het werk willen verandert hij in een monstertje. gelukkig gaat zaterdag een vriendin meee dus dan kunnen we samen aanpakken
Miran_Heidi schreef:Hooi zou ik hier ook mee mogen kletsen??
Groetjes Miranda