Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het blijft natuurlijk een showbink en met zoveel publiek trekt ‘ie zijn benen graag nóg wat hoger op haha.
. Hopelijk gaat alles snel terug goed.
.
wees trots op hem en jezelf! Komt helemaal goed met jullie zo 

hij loopt ook weer zo leuk!
fijn dat Inka een goed huisje heeft gekregen. Ik vind haar ook altijd zo charmant, volgde altijd je kraam topics
Heeft je pony al poepjes??? Koliek is mijn grootste nachtmerrie...
we zijn op rondreis met de VW camper
ik zal jullie vd week een foto laten zien van de auto want deze is echt on fleeeeek en gemaakt voor vriendlief zelf
Is wel bestemd voor de verkoop helaas 

Ik ben gewoon elke dag weer verliefd op hem, hebben jullie dat nou ook met bepaalde pony’s? Willem is echt een once in a lifetime pony...Susanne schreef:Bedankt allemaalIk ben gewoon elke dag weer verliefd op hem, hebben jullie dat nou ook met bepaalde pony’s? Willem is echt een once in a lifetime pony...
Miranda: Zijn de pony’s al verhuisd naar hun nieuwe baasjes? Kun je er een beetje aan wennen? Succes met oefenen voor de wedstrijd! Zo leuk.
Lori: Goed om te horen dat Cookie rustig in de groep is.
Jenny: Gaaf zo’n vakantie! Show maar foto’s hoor hihi. Veel plezier nog even. En brrr ja dan komen al je herinneringen van Donja terug...
Mandy: Ook al zo’n heerlijke vakantie. Wat ontzettend jammer dat alleen je gezondheid niet mee wil werken, dat is zeker op vakantie gewoon hartstikke rot. Ik hoop dat je evengoed kunt genieten.