Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frummels schreef:Pepper heeft ook maar 3 haren, echt geen gezicht haha. Gelukkig zijn ze niet zo heel lang dus valt het niet zo op. Als ik hem binnenkort laat scheren dan doe ik misschien meteen zijn manen in een sportcoupe
IngridM schreef:Frummels schreef:Pepper heeft ook maar 3 haren, echt geen gezicht haha. Gelukkig zijn ze niet zo heel lang dus valt het niet zo op. Als ik hem binnenkort laat scheren dan doe ik misschien meteen zijn manen in een sportcoupe
Als ik dan toch bezig ben met scheren haal ik dat apparaat ook wel even over de manen kam heen
Fennadev schreef:Sunshinedaan, die manen, heel dik dat wel!![]()
Jorie heeft 45 cm op het moment. Even kijken of ik een foto heb (via mobiel)
En Alex is vandaag weer kaal gegaan, nog steeds niet streeploos, maar het gaat al wat netter dan de vorige keer.
Verder lees ik voornamelijk mee, ik heb gewoon niet zoveel te melden op het moment.
Fennadev schreef:Hij pakt de haren ook niet mee net nadat ik geolied heb, ik zit meestal ergens tussen de 20-30 minuten met oliën. En ook niet als ik het apparaat verander qua instelling, hij heeft zo'n draaiknop van 0.8 tot 2, ik weet niet waar dat voor staat maar hij scheert altijd zo met een streep in het midden. Maar als ik vaker ga oliën dan houd ik ook geen olie meer over, heb het potje nu na 2 keer scheren à 2 uren al driekwart leeg.