Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ymor schreef:Ik zal het hier ook bekend maken. Bente is gisterenavond ingeslapen. We hebben een fantastische dag gehad. Mooie familiefoto gemaakt en verder gewoon in de zon op het gras gestaan. We zijn met de trailer naar de kliniek hier in Nijkerk gereden en daar is ze rustig ingeslapen. De dierenarts zei dat ik de goede keuze gemaakt had maar pff wat is dit moeilijk.
Fennadev schreef:Ik had vanmiddag Alex even voor de kar. Eerste keer weer na onze vakantie in Italië. Eerste keer quad van achteren op het fietspad. Pony vliegt in volle galop ervandoor recht op een paaltje af. Ik ben zelf tegen het paaltje aangeknald omdat ik hem met het beetje stuur dat ik nog had erlangs had gestuurd. Dus dwars de weg over, daar wist mijn moeder hem tegen een boom te parkeren en tot stilstand te krijgen. Een dikke 10 minuten later zijn we in stap verdergegaan tot waar de fokkers van Alex en Jorie wonen. Alex was gelukkig heel braaf en daar hebben we hem uitgespannen (ik had zelf nog teveel spanning om verder te mennen (ik shake nu nog)) en toen het halster om, mijn moeder voorop met het halstertouw en ik met de leidsels op hun langst erachter aan. Hij was onderweg nog een paar keer geschrokken, maar heel snel weer bij ons, voor de kar was dat zeker weer sprinten geweest, dus uitspannen was hierbij de enige juiste keuze voor vandaag. We gaan dit weekend er aan de lange lijnen weer heen om de kar op te halen en terug te mennen. En verder moet ik mijn broer even vragen of hij iemand kent met een quad zodat ik aan de hand even kan oefenen met Alex en quads.