maar ik heb lucky nu nog op de route naar school ook doe ik alleen wat met de andere pony's als ik er zin in heb hihi
Hannemarie schreef:haha, ik heb nu al net aan genoeg tijd met school enz voor Dawn en rijles elke dinsdag Same here En ik bedenk net dat ik er vanaf volgende week dus nog twee bij heb voor doordeweeks Morgen vet chill om 12:10 al uit
ik ga jou volgens wendy! ik ga ook hw maken en dan naar lucky lois007 schreef:Hallo Wie ging hier nou zelf hindernissen maken van regenpijpjes?? Wil het ook graag doen , maar heb geen idee waar je dat koopt enz. ik ging dat doen, nja me vader weet ook niet waar ij die haalt..
HoihoiIk ben nu bij mijn vader.En ik ga vanmiddag weer naar pebbles Het is hier echt rot weer het regent bijna de hele tijd
xGriezelda schreef:HoihoiIk ben nu bij mijn vader.En ik ga vanmiddag weer naar pebbles Het is hier echt rot weer het regent bijna de hele tijd Leuk Wat ga je doen??
hahahaha, ging mn moeder zo die wedstr van de dikste shet laten zien,nou zegt ze: 'ik denk dat Dawn wel wint, met dr mammoethaar'
Hannemarie schreef:hahahaha, ging mn moeder zo die wedstr van de dikste shet laten zien,nou zegt ze: 'ik denk dat Dawn wel wint, met dr mammoethaar' Haha , vette belediging
ben ik weer weet niet of ik naar lucky ga, denk dat ik beter morgen even langs kan gaan!moet nog zoveel doen.. hw dan niet meer, maar het is gewoon facking veel Stomme spelling met die D en T gewoon 15 x 3 kindermishandeling..
TheJokerr schreef:das leuk liedje tis hier echt een rotzooi, ga denk ik ook even me kast uitriem heeel leuk liedje ging ik gisteren zingen&spelen op de verjaardag van mn vriendin
TheJokerr schreef: das nog niets met mijn 19 toetsen In 1 week Ik heb dan nu nog geeneens proefwerkweek , dan is het pas erg
Hannemarie schreef:ik heb elke dag zowieso een SOen 4 van de 5 dagen een repetitie :SIk heb soms weleens weken zonder toetsen
lois007 schreef:Hannemarie schreef:ik heb elke dag zowieso een SOen 4 van de 5 dagen een repetitie :SIk heb soms weleens weken zonder toetsen ja ik ook, maar dit is dan deze week zo...