miekske schreef:Waar is iedereeen??
ben der
! en ziet er gezellie uit!! enmelig niet te vergete
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

miekske schreef:Waar is iedereeen??
! en ziet er gezellie uit!! enmelig niet te vergete
! 

? 
sunnyboy04 schreef:Melissa beterschap he!![]()
Ik heb ff zin om een blooperfoto van mij aan jullie te laten showen
Whaha, een amateur op een heus springpaard. Toen ie sprong vloog ik bijna er van achter af
http://www.mijnalbum.nl/Foto=8APRDOVX
haha zie de bloober niet maar met de tekst wordt het duidelijk
! 

en die toen bijna eve oud als mij was..

!
.Echt een wonder want mn paard haat andere.En hun kroelen samen enzo.Echt leuk stelletje allebei.Maar dus we zaten over dat paard te praten en haar dochtertje vindt Tout (dat paard die te koop staat) echt leuk.Dus we gingen even kijken.En ze mocht te stal in ff kroelen enzo.Vanaf gister Maandag is ze Tout gaan doen.Ze krijgt der een maand op proef.Dus mn ma en ik lachen van dat ze alles is af gegaan en zo ver weg terwijl het paard eigenlijk al die tijd onder der neus heeft gestaan
!
.
miekske schreef:Ik ben weer weg Doeii

! gebeurde gisteren.Een jongen was vervelend aan het doen in de klas.Ik werd boos en wou hem slaan op zn arm maar hij bukte en sloeg hem met mn vuist op zn oog
dus hij werd duizelig en zn oog werd rood enzo.Dus hup naar de concergië moestie ijs op zn oog hebben een lesuur lang werd bijna geschorst
maargod gelukkig niet gebeurt
het is opeens zo dood hierzo.Normaal kan ik alweer een pagina lang lezen..

whissie schreef:maak jij altijd zoveel mee??
.Soms maak ik een hele week geen donder mee en zo heb ik een week met super veel belevenissen
maarja ga maar eens eten.. doei!!
. 

OpPheLiIa schreef:Mensenn?
ben der weer heeel ff 
Iesjee schreef:Ik ben er nog

!okee nu ga ik egt doeii