ben ik ook weer, was even croissantjes eten Leine als wij geen intresse in je spullen hebben dat hebben we geen intresse lijkt mij we komen je topic nu al 3x tegen..Jammer Marianne!
TheJokerr schreef:ben ik ook weer, was even croissantjes eten Leine als wij geen intresse in je spullen hebben dat hebben we geen intresse lijkt mij we komen je topic nu al 3x tegen..Jammer Marianne!Lekker...ik ga ook eten. En heb geen spullen meer nodig.Daarna naar de carrousel! Doeggg
Morgen waarschijnlijk nog geen school, maar morgen krijg ik ook de uitslag of mijn bacterie weg is en dan mag ik wel weer naar school!
Bella, Gina, Gaya, Ziva, Lilly, Lucky (6)Rozenhaghe's Applepei, Rozenhaghe's Black Rose, Rozenhaghe's Bubblegum, Rozenhaghe's Black Rose, Rozenhaghe's Boomchickawawa & Proba ( 6 )Prinz, jelle, Sam en Santana dus ja 16 erg he
denk er wel aan dat ik maar 1x in de week bij prinz kom, af en toe bij de mini's en dan houd je alleen nog maar lucky over.
Hallo Wie ging hier nou zelf hindernissen maken van regenpijpjes?? Wil het ook graag doen , maar heb geen idee waar je dat koopt enz.