Iesjee schreef:Sorry allemaal.
Ik wordt helemaal wanhopig en verdrietig ervan
Ik snap het hele verhaal niet dus ik denk dat het slimmer is me dr buiten te houden.. *zwijgt*
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iesjee schreef:Sorry allemaal.
Ik wordt helemaal wanhopig en verdrietig ervan
Iesjee schreef:Ik ben aan het huilen, ik ga naar beneden afleidng zoeken doeg
liekieJ schreef:K heb het al aan iris gevraagd, en ze wil het niet; is ook eigenlijk logisch aangezien ey haar heeft aangevallen
Ier_ schreef:liekieJ schreef:K heb het al aan iris gevraagd, en ze wil het niet; is ook eigenlijk logisch aangezien ey haar heeft aangevallen
Was het maar alleen aangevallen.
Ben letterlijk bij m'n flikker gepakt & de wond hebben jullie zelf gezien..
Nee, geen Eyor bij Sher!
Iesjee schreef:Ik ben aan het huilen, ik ga naar beneden afleidng zoeken doeg
OpPheLiIa schreef:Iesjee schreef:Ik ben aan het huilen, ik ga naar beneden afleidng zoeken doeg
Waarom ga je huilen?
liekieJ schreef:Ik weet niet hoe, maar jullie praten het uit! Taat neem haar terug op msn ofzo, en praat ergewoon over, je kan wel Naief gaan zitten doen, maar kweet dat jij dit ook niet leuk vind, dus praaat er gewoon over, en bedenk ff een oplossing ofzo
Garmana schreef:liekieJ schreef:Ik weet niet hoe, maar jullie praten het uit! Taat neem haar terug op msn ofzo, en praat ergewoon over, je kan wel Naief gaan zitten doen, maar kweet dat jij dit ook niet leuk vind, dus praaat er gewoon over, en bedenk ff een oplossing ofzo
Heej kom op ik vind eigenlijk dat ze dit zelf moeten uitzoeken.. laten we ons terug trekken en ze moeten dit zelf doen..
sunnyboy04 schreef:Taatje ben je weer blij![]()
Jullie gaan zo mn kanjer zien![]()
![]()