Klopt ook wat je zegt Fenna, wat misschien dan ook goed helpt is veel praten. Ik ben wel een prater en mijn paarden luisteren dan erg goed naar mijn stem, weten dus ook wanneer het foute boel is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Youri123 schreef:Kiekeboefje: Ik wist gisteren toen ik werken aan de hand ging doen. Niet zeker of die blind was. Dus even geprobeerd werken aan de hand. Na 2 rondjes ook gelijk gestopt. Arie is 39 en word 24 April 40! Dierenarts is vandaag geweest ooglid is naar buiten gedrukt en nu zalf smeren. In de hoop dat dat terug gaat(?) en om ze ontstoken oog te stoppen. Ook een soort van pasta gekregen. Weet niet waarvoor dit is. En hij moet aan de metacamp. Nu aankijken of die geen pijn heeft, gelukkig is, goed eet en drinkt. Doet die een van die dingen niet dan is het einde verhaal. Hij staat nu niet meer in de groep. Maar heeft naast de groep een eigen stukje. Met een schapen stalletje en een uitloop. De uitloop zit vast aan de groep dus hij kan nog met de andere paarden contact maken. En overdag mag die soms los over het erf lopen. Hij is nog wel paniekerig als die op de poestplaatst staat. Maar dan poets ik hem gewoon in ze eigen stukje. Lekker vertroeteld vandaag en even gewandeld. Hij Kent ze stukje nu gelukkig en staat rustig. Vanochtend toen die nog in stal stond. Liep die steeds tegen de muur en voerbak aan. Maar is buiten gelukkig rustiger.