Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
principal schreef:Heb een dekentje kunnen overnemen op stal, eigenlijk een vliegendek, maar we kunnen wel bekijken of dat al minder last gaat geven als ie op de wei staat. morgen eerst de wei weer netjes afzetten, was bezig met strookbegrazing, en as week x proberen maar. Voor dit weekend even rust voor ventje van al dat kriebelen.
Tolbergfan: Dieetmix? Wat ik al zei ik voer ponybrok, maar een handje, kan dit zoveel meer suiker geven?
Toydoll schreef:principal: Maar is het echt nodig dan om brok bij te geven? Die kleintjes hebben enorm sobere ingestelde stofwisseling, over het algemeen is alles extra een reden om: dik, hoefbevangen of excemerig te worden.....
Ja ik denk dat spook ook gewoon beetje moet wennen en dat bokkebitje is gewoon te scherp, dat deed hem duidelijk pijn. Dus dan maar aan de opvoeding werken en hopen dat hij na gewenning niet meer zo er vandoor gaat en schrikt.
En voor het hoofdschudden komen oude eigenaren met hun oude hoofdstel kijken of het dan weggaat.
Ulfeino schreef:Natheman en andere Zilco tuig gebruikers hier, de tweewieler die ik krijg heeft dichte ogen (noem je dat zo?)
Wat is de simpelste manier om snel op te tuigen?
Ulfeino schreef:Wat voor sluiting (hoe heten die) hebben jullie aan de riemen die aan de menwagen vast komen, sorry hoor maar ik ken nog lang niet alle benamingen
Toydoll schreef:tolbergfan: kaptoom ja dat wil ik ook nog eens aanschaffen. Dat werkt veel beter he. Welke heb je gekocht?