Garmana schreef:Ik ga dr weer vandoor.. En taat ik snap niet waarom je zo tegen mij doet dat slaat nergens op.. ik heb je nix aangedaan..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Garmana schreef:Ik ga dr weer vandoor.. En taat ik snap niet waarom je zo tegen mij doet dat slaat nergens op.. ik heb je nix aangedaan..
Garmana schreef:OpPheLiIa schreef:Omdat ik je niet meer in me lijst hoef??
waar slaat dit op??
OpPheLiIa schreef:Dat slaat op iets tussen Isa en mii
Garmana schreef:OpPheLiIa schreef:Dat slaat op iets tussen Isa en mii
Oke ik bemoei me er niet meer mee.. Sorry dan voor mijn reactie..
sunnyboy04 schreef:Stop DEZE ZINNEN WORDT NU VERGETEN!
anders wordt het hier weer heel gezellig..
Laat Isa en Tamar maar lekker zelf uitvechten.. Doe dat aub maar via mail ofzo,, t hele topic gaat al naar de bajes.. En sorry Tamar, maar waarom kaffer je iedereen de laatste tijd ze af,
eerst valiant, dan garmana nu iesjee en net mij
xxlijntjeexx schreef:Hallo en daag ik ga weer!!
marrke schreef:Gelukkig kan ik wel paardrijden. Dan mag ik m'n brace af doen. Mag eigenlijk maar een uurtje per dag af maar goed als ik ga rijden is dat al gauw ruim 2 uur
Maar het schijnt dat paardrijden wel goed is voor je rug ofzo want dan moet je ook veel op je houding letten, rug recht etc
Iesjee schreef:Oke, laten we het ergens anders over hebben.
Taat: Ik zeg nog 1 ding, kverwacht er ook geen antwoord over maar: Ik wil het heeeel erg graag uitpraten, dat wou ik al op de boerderij, vandaar dat ik op de boerderij was.
Maar omdat je met Sas was heb ik amper daar wat over gezegt.
Een mail beantwoord je niet en je hebt me MSN niet meer. en dat allemaal om de een reden wat niet klopt want ik had geen beloften, en ik vind het gewoon zielig voor Tsjitske als ze wordt verkracht... Wil jij dat ik Tsjitske neer zet en ze wordt verkracht ofzo ?
Oke dit was me zegje.
Nu: Hoe gaat het met jullie shetlanders?