Gaaf Ingrid!! Komen er foto’s van?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sportpony!
Deze ervaring kun je in elk geval alvast in je zak steken.
Ook vind hij dat helemaal niet spannend meer en is eerder ongeduldig dan angstig
Gisteren moesten we even stilstaan voor een brug en hij stond gewoon te schrapen: 'Baas ik wil er uit!!!'.

Heb er een uur over gedaan want ik ben zo precies. Ben wel heel erg trots op ons dat we beiden gewoon 0 spanning hadden (Hid had wel iets actiever gemogen, maar dat laten we voor de volgende keer). Maar deze ervaring was idd heel erg positief! Dankjewel 
komt het toch goed!
BlijNijn schreef:Ik snap het punt ook niet helemaal. Zeker als je gewoon zelf gaat rijden is er helemaal geen probleem. Je kunt zelfs een hotel binnenstappen en ter plekke boeken.
Wat betreft vluchten is dat ook echt wel lastminute mogelijk hoor. Mijn broertje moest onverwachts terug naar Nederland vanuit Turkije. We hebben om 10.00u geboekt en dezelfde dag zat hij om 17.00 in het vliegtuig, via Corendon.Dat was overigens geen spoedaanvraag o.i.d. gewoon een online een ticket geboekt.
Zeker in Frankrijk moet een camping vinden geen probleem zijn lijkt me.
ging het niet goed bij het nieuwe baasje?

leuke foto! Lekker op het strand 
we hebben op de protocollen vorige week commentaar gekregen en punten aftrek op dingen die ik makkelijk kan veranderen dus dacht dat kunnen wij wel