Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheJokerr schreef:het kan
alles kan
ik zou wel een container willen met 2 stallen erin en een voeder (zadelkamer geval ) hok.
das natuurlijk unaniem!
als er een pony ziek is kun je gewoon bovenklep openlaten en dan ziet ze wel maatje
TheJokerr schreef:het kan
alles kan
ik zou wel een container willen met 2 stallen erin en een voeder (zadelkamer geval ) hok.
das natuurlijk unaniem!
als er een pony ziek is kun je gewoon bovenklep openlaten en dan ziet ze wel maatje
Hannemarie schreef:TheJokerr schreef:het kan
alles kan
das natuurlijk unaniem!
haha, en ik wil een bak (binnen en buiten)
en een longeerring
en heeeeeeeeeel veel hindernismateriaal![]()
FlorisSam schreef:Ik heb geen schuilstal,gelukkig begint m'n vader door het door te krijgen en wil hij op termijn een schuilstal bouwen én helpt hij sparen voor een tuigje+kar
Leinearthur schreef:De reden dat ik een verkoop topic heb geopend en het toch echt weg moet
TheJokerr schreef:Das het vorige bijrijdstertje van lucky die nog wel lange lijnt ( 1x in het jaar)
ze komt NOOIT, ze kan NOOIT, want ze heeft het druk met school![]()
heb ik dus gezegd over jet, jaaaaa en ik ben er tochhh en ik rijd lucky tochh en bladiebladieditttt en je gebruikt mijn spullenn en lucky is OOOOOOK mijn verzorgpony
Ik zo ;
Luister dame, Dien jij is HEEL gauw respect in voor mij en lucky anders kan je snel wegwezen met al je zooi wat je dus NIET hebt, ik heb alles BLOEDEIGEN gekocht en dat kan ik zweren op de puntjes! en je komt maar 5x per jaar onderhand en ik ben het gewoon spuugzat dat je elke keer smoesjes hebt
Sorry ik ben nogal iemand die van een grote bék erg snel genoeg heeft.
ponieszlover schreef:
FlorisSam schreef:Ik heb geen schuilstal,gelukkig begint m'n vader door het door te krijgen en wil hij op termijn een schuilstal bouwen én helpt hij sparen voor een tuigje+kar
FlorisSam schreef:Op het werk hebben ze superleuke teugels (ze rijden daar bitloos)