Dat was ik dus! ik was vergeten te zeggen: Super Francien! een 6,8 voor Wiskunde! Ik heb een 8 en een 6,6 gehaald! Alleen nu krijg ik maandag mn dikke 3 trug! Ofnee, t wordt een 4.. Dan sta ik nog een 6,1 en dat is voldoende.. Anders wort t een5,8 of 5,9.. en dat is iets minder Goh, wat kan ik banketstaaf
Ik Zit trouwens midden in mn VAKANTIE Kga morgenaaf bij mn Tante in Deventer slapiejj Doen tot zaterdag! Heb er wel zin in, want ik zie ze alleen met verjaardagen of af en toe, een x op visite.. Want sinds mn moeder is overleden, gaan we steeds minder naar familie enzo.. Naja.. Ik heb t tog veel te druk met school en mn paard!
Oja, ik heb gisteravond met annemieke en imke achter teun aan moge rennen Hij was uitgebroken, toen we met m aan t stoeien waren in de stal.. Echt t was pikkedonker, en dan moeste we die shet nog gaan zoeke Hij liep op de mesthoop(hoorden we) dus wij er naar toe lopen(t was al donker) Opeens kwam dat bolletje haar op mij afgerend.. Ik schrok me te pleures!! Echt niet normaal! Ik gilde t uit. en annemieke en imke lage helemaal in de deuk.. Teun keek echt zo om, van wat is dit.. toen rende die weer keii hard verder Whaha.. na een kwartier hebben we m weer op de mesthoop gevonden
We hebben er trouwens een uur over moge doen..(en dat te bedenken in t bos waar t pikkedonker is zon minishet moge zoeken )
Wat ik nu ga doen: handen wassen, pyjama aantrekken met een mega grote warme ITC trui van mn vader, ETEN!(heb nog geen avondeten op , Isa zou onderhand verhongeren.. maar ik ben t wel gewend) en euhm,, weer op bokt gezellig met jullie kletsen En op msn tuurlijk