Mandyy schreef:Jeetje Suus het zit je met weinig mee hè?!
Beterschap! Waar gaan jullie heen op vakantie?
Ja heel irritant
Een klein weekje Maastricht, zo’n leuke stad!
En in september naar Zuid Frankrijk en oktober naar Schotland
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Wil ik zo graag eens naartoe ook maar ik mis een reis buddy en de zorg van de pony's natuurlijk.
. 
Trailer hebben we vorig jaar verkocht en we huren nu telkens een vrachtwagen. Als we hier verhuizen gaan we op zoek naar een vrachtwagen, want nu heeft toch geen zin, gezien je hier niets kwijt kunt op straat.
hebben wij ook gedaan bij onze Skoda
wij hebben dan een dsg automaat dus is voor de auto niet super goed 9m te trekken en hebben dan ook afgesproken dat hij niet meer als 750 kg gaat trekken maar daar kom ik met 2 pony’s in mijn trailer nog niet eens aan

Mandyy schreef:Heerlijk toch, zeker met privé zwembad!!
Wij kregen een vakantie naar Italië aangeboden maar dat kon door mijn omstandigheden helaas niet doorgaan.
Morgen komt de hoefsmid. Hopelijk dit keer geen gekke dingen..
Susanne schreef:Mandyy schreef:Heerlijk toch, zeker met privé zwembad!!
Wij kregen een vakantie naar Italië aangeboden maar dat kon door mijn omstandigheden helaas niet doorgaan.
Morgen komt de hoefsmid. Hopelijk dit keer geen gekke dingen..
Jeetje dat is ook rot! Italië is prachtig. Kunnen jullie het inhalen op een later moment?

we hadden 189 en 167,5 punten. De eerste proef ging ook stukken beter dan de tweede want toen ging Hidde zijn kaarsje een beetje uit, denk door de hitte. Maar ik ben zo trots op hem!
genoeg commentaar gekregen waar we echt iets mee kunnen en dingen die ik al wel wist. Zoals het halsstrekken vinden we lastig, maar dat komt wel
Vergeten een foto te maken maar heb nog wel 1 van mijn knappie! Ohja en we werden 2 keer 1e