Die foto's zijn gaaf, Ayla. Haha, morgen kom ik mooi naar je toe, al is Sjors wel groot in vergelijking met mijn twee heren.

Jorie heeft inderdaad een grasbuik van hier tot Tokio xD
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayla schreef:Oei, dat is schrikken! Gelukkig zijn jullie niet om gegaan en sloeg ze niet met haar been over het lamoen. Loopt ze verder wel zuiver? Balen dat ze wel een wond heeft..
Fennadev schreef:Zo, ik ben er dankzij Ayla haar Sjors en HCA helemaal uit wat ik wil, aangezien ik gok dat die tweedehands niet voor mij gereserveerd is. Heel erg bedankt dat ik even hard met hem mocht gaan, AylaHij voelt echt aan alsof je een machtig groot paard voor de kar hebt staan, haha.
Wat vinden jullie ervan als rijlessen niet worden verschoven door dit hete weer? Ik heb nu maar uit eigen beweging samen met nog drie anderen afgezegd voor de les van vanavond. Ach, ja, waarschijnlijk zeg ik om 1 oktober toch de rijlessen op als dat mogelijk is, maar ik vind t zelf niet kunnen dat ze de paarden laten werken met zulk heet weer.
Ik kwam onderweg trouwens ook meerdere trailers tegen en zelf een vrachtwagen met varkens