Bij de linker is de rug goed en zoals het bij de rechter is zo is het ook bij mij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
OpPheLiIa schreef:Garmana@; Nog 1 zo'n domme reactie en ik ontplof!!
sunnyboy04 schreef:Pardon Tamar, waar ben je mee bezig met isa..
marrke schreef:Gelukkig kan ik wel paardrijden. Dan mag ik m'n brace af doen. Mag eigenlijk maar een uurtje per dag af maar goed als ik ga rijden is dat al gauw ruim 2 uur
Maar het schijnt dat paardrijden wel goed is voor je rug ofzo want dan moet je ook veel op je houding letten, rug recht etc
marrke schreef:Gelukkig kan ik wel paardrijden. Dan mag ik m'n brace af doen. Mag eigenlijk maar een uurtje per dag af maar goed als ik ga rijden is dat al gauw ruim 2 uur
Maar het schijnt dat paardrijden wel goed is voor je rug ofzo want dan moet je ook veel op je houding letten, rug recht etc
sunnyboy04 schreef:marrke schreef:Gelukkig kan ik wel paardrijden. Dan mag ik m'n brace af doen. Mag eigenlijk maar een uurtje per dag af maar goed als ik ga rijden is dat al gauw ruim 2 uur
Ja daar heb je gelijk in, Alleen school. dat is pas slecht voor je rug!
whahaOfnii annemieke(miekske)
marrke schreef:Hihi ja school dat is pas slecht voor je rug! Je moet altijd kletsen met de achter buren moet je je natuurlijk weer helemaal omdraaien pff vermoeiend.
De meester op de basisschool zei altijd dat je daar een wokkelrug van krijgt en tada wat heb ik?
miekske schreef:Oke mensen!! T gaat hier om gezelligheid.. en niet om ruzie maken.. en ruzie maken doe je maar Thuis!!!!!