Anna: ik snap je wel hoor
Fijn dat jullie een methode hebben gevonden die voor jullie werkt! Wat leuk dat je binnenkort je eerste vrijheidsdressuurles hebt.
Charlotte: fijn dat jullie een andere hoefsmid hebben en dat deze goed bevalt. €32,50 p.p. is echt duur.. Mijn smid bekapte mijn pony's voorheen altijd voor een tientje en op mijn nieuwe stal voor €15,- p.p. Normaal gesproken zijn pony's €20,- en paarden €25,- geloof ik.
Jessica: mooi menhoofdstel! Ik zou idd ook even kijken of je de kleppen wat verder van haar ogen kunt zetten.. ze staan er erg dicht op zo.
Donna: ik had het al gezegd, maar super gedaan! Mooie foto's, zo leuk dat je elke foto met een flinke grijns op je gezicht zit 
Emelyne: ik heb de Rhino Wug in 200gr en ga 'm wss ook in 0gr bestellen, pasvorm is heel fijn en deze dekens zijn tenminste écht waterdicht.
Mira: beterschap voor Pip en Verdi
Schattige foto van Pip!
Susanne: super leuk dat je stalgenoot de pony gekocht heeft! Maar je wist al dat ik dat leuk vond 
Lobke: knappe Kjani! Ziet er netjes uit, wanneer ga je met hem starten? 
Kaya: heeft Toto toevallig op hoog/vers gras gestaan?
Over de discussie/ruzie tussen LS en Romy, het lijkt mij verstandig zulke dingen via PB uit te vechten. Sommige opmerkingen horen niet in een kletstopic thuis en vind ik ook echt niet kunnen. Neem daarnaast ook de verantwoordelijkheid om op tegen reacties te reageren en evt excuses te maken voor dingen die je beter niet had kunnen zeggen LS.
Jelleee schreef:Super hoor Ayla. Complimenten ook hoe rustig je je aanpakt. Dat zie je niet zo vaak!

En de rest ook bedankt voor de Boef complimentjes
Vanochtend heeft hij na een week niets doen weer even voor mijn sulky gestaan, hij liep er mee weg alsof hij het al jaren deed. Een paar rondjes gestapt in de bak en daarna mocht hij na wat voer en een douche weer lekker terug de wei op.
En bedankt voor de succeswensen voor de Hippiade! Helaas reed ik in mijn basisparcours al een balletje, waardoor ik geen barrage mocht rijden. We reden wel mooi op tempo en waren daardoor wel binnen de tijd, dat was niet iedereen. Uiteindelijk zijn we 4e geworden van de 8, dus ik ben heel tevreden en het was leuk om een keer mee te mogen maken
Uiteraard ben ik ook super trots op Sjors! Op dit moment heeft hij even een soort vakantie, ik pak hem wat minder en hij hoeft geen 'zwaar' werk te verrichten.

Ook zat er nog een fotograaf heel dichtbij