waarschijnlijk een klap tegen haar hoofdje gehad.Ze had bloed bij d'r tand (mondje had ze open) en een snee op haar hoofd.
Heb net geprobeerd de eigenaar te bellen,nam helaas niet op....Hij was zó trots op Evy,hij vond het een prachtig veulen...
FlorisSam schreef:[IM] Als geluk toch niet eindeloos blijkt te zijn.heeel veel sterke meid, het was echt een mooierd !hallo meiden,wat een wind zeg, hoop dat het morgen beter word
FlorisSam schreef:Heb net geprobeerd de eigenaar te bellen,nam helaas niet op....Hij was zó trots op Evy,hij vond het een prachtig veulen...die oude man zal zich ook wel naar schrikken
Weet het niet,hij had ze eerst apart,domme actie geweest om ze in de kudde te zetten....d'r zit een hele dominante hengst in,en dan alle andere (drachtige) merries.....
FlorisSam schreef:[IM] Als geluk toch niet eindeloos blijkt te zijn.Meid verschrikkelijk! we hadden het er gisteravond nog over! heeeeel erg veel sterkte.
Hannemarie schreef:ook naar huis gewaait lies?of is de wind al over wij waren in dik 35 minuten thuis jazeker.
ik moet voor morgen nog wiskunde maken ik heb mijn 12 cm hakken aannouja, 3 cm plateau en 9 cm hak en nu is denk ik de doorbloeding in mn voet ofzo gestopt