Mandy zeker een leuk dekentje! Lekker kleurtje ook! Dat dekentje wat je hebt voor Max die roze/bruine heb ik ook voor Tink Onze poowns lopen in het zelfdeeeeee
Kreeg net de schrik van Tinkerbell. Haal der uit stal en ze heeft echt een meeeeega buik! Leek net of er een grote skippybal in zat! Helemaal hard, reageerde nukkig als ik eraan zit. Los gelaten in de bak, na een rondje ging ze gelukkig gelijk mesten. En toen kwam de clown gelijk naar boven, draven, uitdagen. Dus ziek is ze niet.. Vraag me toch af waar die harde dikke buik vandaan komt..
Leuke dekens komen er voorbij, vind die op de vorige bladzijde van Nassie ook erg leuk! Ik heb zelf alleen een zweetdeken .
Vandaag heeft er voor de eerste keer iemand op Balou gezeten, mijn oppaskindje! We hebben een paar rondjes gestapt, mijn vader hield haar vast en ik Balou. En ik ben trotsss
pfff. heb gisteravond een tentfeest gehad. lag om 3 uur erin. vanmiddag staat er een bosrit in de planning als ik dat maar vol hou. ik heb helemaal geen deken voor diesel. ga wel een 0 grams regendeken erbij halen. als het heel koud word... maar ja.. shet he.. dat hoort eigenlijk zonder.