bij mij heeft casper (maar kim en vera hebben hem ook soms op, voor vera is die aan de krappe kant en voor kim aan de ruime, maar 't gaat) 120 onderlengte en 85 bovenlengte, via officiele maten hoort het volgens mij 120x80 te zijn, maar er staat echt 85, weet iemand hoe dit kan ?
pff ik snap die maten niet van dekens. ik kijk altijd op het oog of hij het gaat passen. weet toevallig dat de mijne 105 heeft. maar meer niet succes.. de andere hier misschien.
DeSa, wat vervelend joh! Ik duim voor je mee morgen.
Lieselotte, wat een lieve foto is dat van Buck en Lizzy samen op stal!
Hier ook enkel een fleece/zweetdeken voor na het mennen/longeren, een hele fijne (gekocht van Lieselotte). Verder scheer ik de pony's niet, dus heb geen winterdekens oid nodig. Gelukkig is het niet nodig, vind die teddyvachten veel te leuk!
ikvind die teddyvachtjes niet altijd leuk, vooral niet tijdens het werken en al helemaal niet bij kim, het lijkt net of het bij haar altijd ALLE kanten op staat, ze schuurt ook en ze ziet er in haar wintervacht vrijwel ook nooit uit!
dravergekkie
Geplaatst: 09-09-10 23:35
Heb ook ondertussen al een aardige stapel dekens , heb er speciaal een aparte kast voor om ze op te bergen.
Debor het zit je echt niet mee he ? Heel veel suc6 morgen , ook ik duim mee voor je.
ladylisa
Geplaatst: 10-09-10 09:28
ik zoek ook nog een mooie zweetdeken, liefst wat roze erin.. en een winterdeken zoek ik ook nog. als iemand wat te koop heeft zeg het maar
Nassie
Geplaatst: 10-09-10 09:35
Mandyy schreef:
Denk dat ik deze deken ga kopen:
Premiere deken die ik nu heb steken z'n billen uit.
Het lijkt erop dat de boer maar wat gezegt heeft.. (gelukkig!) Challenge zou onder de bulten zitten. Klopt, het zijn bultjes van opeengehoopte schilfertjes die je zo los kunt trekken. Tanja idem dito. Djailey niks te zien. Geen een heeft koorts of verhoging, eten/drinken allemaal goed. Alleen paard van vriendin is aan de diaree. Geen snotneuzen en Djailey is lekker actief, stond tegen dr pleegzus aan te steigeren Ben nu dus wel erg benieuwd hoe hij erbij komt dat de mijne droes zouden hebben en voor niks paniek in de tent.
Nou Deboor daar word je ook niet blij van! Wat een onnodige paniek zaaier!
sunny_90
Geplaatst: 10-09-10 10:23
DeSa, wat vervelend dat het vals alarm was. Maar ben ik ieder geval blij voor je dat ze het niet hebben!
Buckje
Geplaatst: 10-09-10 10:31
Wat is er moeilijk aan dekenmaten? Je meet gewoon midden van de borst tot de kont op en je hebt de ondermaat.. Buck heeft maat 110 en maat 105 past die vaak ook nog wel.
Heb ook regelmatig wel wat shetdekentjes te koop in maat 100 t/m 125