@Frummels, lijkt mij maar lastig op dat vlak blij dat ik ze aan huis heb ook al is het ook niet allemaal rozengeur

.
Al weken op zoek naar goed onverpakt hooi aan een normale prijs, nergens te vinden. Had dan 12 testbalen gekocht lusten ze het niet met veel moeite hebben ze het met lange tanden opgegeten, dan gekeken bij een fourage en dat kan nog steeds maar ook erg duur en vind nergens geen ervaringen ervan, jopack vind ik te duur worden (eten ze 1 baal van per dag).. Ben samen met een andere vrouw aan het zoeken, zij had nu iemand gevonden die verpakt hooi verkoopt in 300kg balen. Deze een bericht gezonden maar nog geen antwoord.. hoop er wat van te horen dat als het wat is ik gewoon 10 balen kan kopen en kan voeren naar behoefte tot de nieuwe snee er is.
Nog niet van de blubberzooi gesproken, aan het zien wat de kosten zouden zijn om 30m² te verharen en een nieuwe pony stal er op te laten zetten. Anders dat als het een eind droog is geweest of in de zomer laten doen zodat het volgend jaar wat aangenamer is.