en ja dat word dan samen 13,25

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FlorisSam schreef:Ik heb met Lien gecrosst,damn,ze was echt heel snel,ik hield haar niet bij,toen schoot de lijn uit mijn handen en rende ze keihard richting het bos,gelukkig kwam ze terug op m'n stem
Ik heb op 't werk gemend met de shet in het bos en daarna met een meisje van ong.5 het bos in geweest,ze had de shet een roze ketting omgedaan en had roze teugels,ze was zelf ook helemaal in het roze echt heel schattig
DeSa schreef:Het worden grijs/witte tinten! Hebben de tegels al uitgekozen.
Wat doe je ook alweer precies voor werk dan?
FlorisSam schreef:Ik heb met Lien gecrosst,damn,ze was echt heel snel,ik hield haar niet bij,toen schoot de lijn uit mijn handen en rende ze keihard richting het bos,gelukkig kwam ze terug op m'n stem
Ik heb op 't werk gemend met de shet in het bos en daarna met een meisje van ong.5 het bos in geweest,ze had de shet een roze ketting omgedaan en had roze teugels,ze was zelf ook helemaal in het roze echt heel schattig
TheJokerr schreef:ik ga haar denk ik wel een mailtje sturen dat voor het rijden niet lang gaat duren en of ze wel door wilt gaan aangezien ze meer voor het rijden kwam, maar ze vond poetsen ook geen probleem en nieuwe dingen wil zij wel aanleren dat die je duidelijk aan haar! en ze heeft al speciaal voor lucky laarzen gekocht, cap, rijdbroek, koekjes.. en ze zei ; als je iets te kort komt moet je het maar zeggen dan koop ik het wel!
zo lief..