ik wil weekend grr word ook een druk weekend, vrijdag half 12 vrij dus dan kunga rijden dan zaterdag kunga rijden, en naar een vriendin toe, zondag, naar snoepie, en een shoot doen bij een vriendin en volgende week hoef ik aleen ma di wo naar school dan al weekend
haha, zeker druk Lisa (: ik ga vrijdag naar verjaardag van tante, ergens aan de andere kant van NL en verder weet ik nog niet
Anoniem
Geplaatst: 25-05-11 18:20
omg ik bedenkme net iets er zat een meisje in mijn paardrij les (dies gestopt,zevond het eng) die gafhet paard een tik met de lus teugels als de instructeur zei 'geef em is een tikje!'
echt serieus ik heb haar ZO hard uitgelachen
edit: typo
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-05-11 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt
hoihoi, Kailey heel veel sterkte meid! en Lisaaaaaaaaaaaaaa leuk dat je er weer bent meid, hoe ging je examens? Rij je nog wel een op de kar? wij moeten echt snel afspreken en dan kom ik bij jou slapen.
haha danique dat is handig hoor. als hij stopt omdat hij moet poepen en ik heb geen zweepje en ik krijg hem echt niet vooruit aan me been krijgt hij daar gewoon een tik mee. hannemarie lach me niet uit daar moet je een voorbeeld van nemen.
nee, maar zij zat echt met die handen dan te schudden zodat er maar een teugel tegen die hals aankwam. en maar niet snappen dat de leraar bedoelde met 'tikje' een 'ram met die zweep'